saule, koralji, zivis, milzu gliemezhi un juuras zvaigznes...

nee nu bija jau veel kas cits arii :) ljoti melni, aarpraatiigi viesmiiliigi cilveeki. skaistas pludmales. pasakains uudens - kaudze zilizalji mirguljojosho nokraasu. bailes no haiziviim. riiti un pie okeaana. saulrieti. lielie greizie rati debesiis otraadi un apgaaztais meeness. mazs balts kugjiitis un neapdziivota sala. spiidiigi melns salu puika. klintis. juuras ezhi (kuri apdedzinot ljoti saapiigi, ja pieskaras) ugunskuraa cepti svaigi izzvejoti langusti. un veel... un veel... :) ak jaa - nu protams viesniicas. tuuristi no visas pasaules. oficiaalaas tuures un ballites. rums. bahama mama. International Bazaar un vieteejaas tautas dejas. regejs, regejs, regejs. geto. njaa, ar to laikam katrs nevar palieliities - biju nabadziigo rajonaa, kur baltie tuvumaa neraadaas, kur tirgo ierochus un narkotikas, speelee nelegaalas azartspeeles. un.... dziiva un vesela tiku aaraa - tas pats briinumainaakais :))) nu luuk - taa iisumaa. un bija super, super, super!! :) es absoluuti iemiileejos bahamaas :)