Klases exkursija, uz 2 dienām.... :):):);)

Es ar savas bijušās skolas 2 klasēm devāmies exkursijā... ! Braucām uz "Sāremas salām" ! Kad iekāpām prāmī, tad visi skrēja uz veikaliņu!!! Tur sēdēja Igauņu puiši, viņi vēlējās lai iemācam dažus vārdus latvišu valodā!!! Mūsu zēni iemācīja viņiem visādas rupjības, bet viņi domāja, ka tie ir norm;ali latviešu sarunvārdi!!! ;DDD Tad iemācījušies visus vārdus, viņi gāja pie cilvēkiem un runāja visas rupjības latviešu valodā, ko mūsējie bija samācījuši!!! Tas izklausījās un izskatījās ļoti smieklīgi!!! Bet patiesībā jau tur nav par ko smieties!!! Mums uzreiz nez kāpēc iepatikās igauņi!!! 2. gadījums! Man bija līdzi māsicas fotōaparāts!!! Vis bija jauki, es bildēju skaistās ainavas, kas bija saskatāmas no prāmja!!! Tad aizgāju uz kafeinīcu un gaidīju rindā lai nopirktu šokolādīti. Nez kāpēc biju nolikusi fotōaparātu uz soliņa... pēc tam vairs to nevarēju atrast!!! Kritu panikā jo tas galu galā nebija mans!!! Pēc laiciņā pie manis pienāca viens no tiem pašiem igauņu puišiem!! Un sāka runāt latviski, ko bija iemācījies!!! Es neko nesapratu, bet izrādījās, ka viņš man centās ieskaidrot, ka atradis manu fotōaparātu!!! Viņš man to atdeva un es viņam pateicos un uzdāvīnāju savu šokolādi!!! Šo exkursiju nekad neaizmirsīšu... :):):) Tikai, gribu piebilst, ja kāds no jums pazīst manu mammu, tad nesakāt, ka gandrīz pazaudēju, māsicas fotōaparātu!!! :):);DDD Tāds nu bija mans piedzīvojums!!! :):):)