Alpi vasarā!!!:)))

Tā kā mūsu ģimenei ļoti patīk ceļot ar motocikliem, šis ceļojums arī nebija izņēmums Brauciena kompānijā ietilpa 3 motocikli jeb 6 cilvēki. Brauciena ilgums – nedēļa. Piesaistītā ceļojumu firma bija UZKALNIEM. Pakalpojumā bija iekļauts ceļš turp atpakaļ busiņā + moči uz piekabes + dzīvošana Austrijā 3zvaigžņu viesnīciņā + katru rītu tika iedots maršruts, pa kuru tālāk laimīgi devāmies baudīt kalnu ceļus un ainavas... Viens no brauciena nosacījumiem bija jābūt gataviem braukt pa kalnu ceļiem, kas ir pietiekami bīstami un uzliek vadītājam pietiekami lielu atbildības nastu uz pleciem... Serpentīni jeb tā dēvētie elkonīši bija diezgan pikanti un adrenalīna līmenis ik pa laikam lika sevi manīt Pēc pirmajām 2 dienām visi jau bija iepraktizējušies un tika galā teicami Izbraukājām gan Austrijas pusi gan Itālijas kalnu pārejas...nu, ko var teikt....skaisti!!! Ja Alpi normālam latvietim asociējas ar slēpošanu, tad šobrīd varu apgalvot, ka Alpi vasarā ir ne mazāk saistoši un skaisti kā ziemā. Kalni, pļavas un mājiņas ar pasakaini, krāsainiem ziediem, govis, kas izskatās kā no reklāmas Milka un nomaļas fermas vai siernīcas, kas ar savu burvību nespēj atstāt nevienu vienaldzīgu...Tur ir tāds miers un laika ritums ir pilnīgi savādāks nekā pilsētās. Cilvēki nesteidzas, smaida un absolūti ne viņus, ne mūs netraucēja tas, ka angļu valodā praktiski nerunā tur neviens Austrijas pusē salīdzinot ar Itāliju viss ir perfekti sakopts, izpļauts un satīrīts. Ja uz ceļa ir ceļazīme remonts, tad tur arī strādā strādnieki un vis notiek, bet Itālijā ir visi nedaudz Siestas varā Toties visur ēdiens pasakains, cenas draudzīgas un daba fantastiska. Ar laika apstākļiem mums arī paveicās visas dienas bija saulains un silts ~ 20 līdz 25 C o, tikai pirmajā dienā uzlija lietus, bet tas tā, lai mēs neatslābinātos) Vasarā tur cilvēki ceļo ļoti daudz ar motocikliem, riteņiem un vienkārši kāpj kalnos vai bauda Alpu gaisu, katrā gadījumā darīt tur ir ko Visā visumā ceļojums bija lielisks un par ļoti demokrātiskām izmaksām. Vienīgā salīdzinošā neērtība bija ceļš turp un atpakaļ (braukt busiņā pāri visai Polijai utt. nekad nav bijis viegli), lidot noteikti būtu bijis ērtāk, bet kā es nopratu to arī var noorganizēt. Bet katrā gadījumā iesaku, no visas sirds, apmeklēt Alpus arī vasarā!!! Fotoalbūmā varēs just noskaņas!!!;))))