ich liebe Osterreich! :D

Austrija? es pat nezin ar ko lai saak,nodziiivoj tur gandriiiz gadu,vissslabaakaaas atminjas manaa muuzhaa,vislabaaakais laiks ko esmu pavadiiijusi ir tieshi tur,visi cilveeeki ar kuriem esmu iepazinusies,vietas,klubi,baaari un protams pats galvenais Kalni!!!!!! iiisteniiibaaaa meeerkjis kapeeec devos uz turieni ariii bija-kalni,kad uzbraucu pirmo reizi augshaa,taaa sajuuta nav noraxturojama,taa sajuuusma ,tas priex ,ka var buuut kaut kas tik skaists,protams veeeroju to visu ar aizkritushaaam ausiiim ,bet tas taaads siikums vien ir,ar laiku ausis jau pierada :)unnnn,kad iemaaaciiijos slleepot,pameeegjiniet kaads mani dabuut prom no kalna,pilniiigas narkoootikas,no 8njiem riitaa,visu dienu nomochiii,bez speeka iesleeepo looogjisk kaadaa kalnu restoraanaa,ta iet valjaa jaaagateee,gluhwein un protams schnaps :)tad viisi ar draugiem lejaa no kalna jautraa praataa :),fixi uz Silver Bullet uz Apres Ski,dziivaaa muuuzika,visi kopaa roku rokaa,ar visiem zaabakiem un brilllem uz pieres leekaa kaa negudri,kaut kad naktii bezspeekaa iekriiiti guultaa un noriita atkal celies un velies,ja jaastraadaa ta jaastraadaa,ja ne-pashi saprotat....vienos priekos!paldies Bad Gastein!!! :)vareetu jau staaastiiit un staastiiit,bet galvenaa doma jau ir pateikta.biju ariii vasaraa,skaisti.vienkaarsh skaisti lai neteiktu ko vairaak.zinu to,ka nepaies ilgs briiidis un es jau buushu atkal tur.kas uz turieni aizbrauc,to Austrija ievelk to savos kalnos un aaraa vairs negrib laist,pats vairs negribeesi prom.taaa luuuk.esmu pilniiigs Austrijas fans!kalnu fans,sniega fans! iesaku!