Miami, saule, okeaans, un dziiva dziive :)

Miami ir kaa paradiize. Tiesa gan te cilveeki vairaak runaa spaaniski nekaa angliski, bet te ir viss ko var veeleeties. Nav jau arii slikti pievienot veelvienu valodu savaam zinaashanaam. Es pats jau 2vus spanjvalodas kursus esmu uz doto briidi pabeidzis. Te saule spiid cauru gadu, aukstaakais laiks ir janvaara viduu, kad ir ap 65-70 graadiem peec fareinheita, nu buutu apmeeram 15-17C, un pat shiis aukstaas dienas neilgst ilgaak par divaam nedeeljaam. Smiekliigi, kad tuuristi sabrauc shajaa periodaa no shtatiem kur ir nenormaali auksts, un staigaa apkaart shortos, kameer vieteejie velk dzinsas, zaabakus, dzemperus un jakas. Nu liidz ar to, ka te visu laiku ir sauliite, cilveeki mazaak gruzaas, nu iedomaajaties ja katra diena buutu kaa vasaraa, vai tad juus nejustos daudz labaak, droshaak un briivaak? :) Pluss visi tropiskie augi, putni un zivis. Te var atrast briivdabaa, gan krokadiiljus, gan haizivis, delfiinus, pelikaanus un veel daudzus citus. Te notiek ljoti daudz pasaules lielo koncertu, kaa MTV awards, latin billboard, ultra fests - tas jau nu ir vispaar kaa sapnis, shogad tur bija, Moby, Tiesto, paul van dyke, paul oklenfold, nu un veel kaadi 200 DJ no visas pasaules uz kaadaam desmit skatuveem, bay front parkaa, vienaa pusee okeaans un apkaart debeskraapji. Veel te visaam slaveniibaam ir vasarniicas,un ik pa laikam arii kaadu sanaak kautkur ieraudziit. Ljoti labi tusi cauru gadu. Tad veel te var izbaudiit visus uudenssportus, zemuudens nirshana, udens mochi, laivas, jahtas, sleepes, izpletnji. Jebkuraa dienaa var aiziet nopeldeeties, jo uudens nekad nav auksts. Te ir ljoti daudz ljoti smuku latiinju meitenju. Man pat vinjas labaak patiik nekaa latvietes, nu tik pat smukas itkaa, bet bruunaakas, sexsiigaakas:) Ja saka, ka ameerikaa visas meitenes ir resnas, tad es jums varu pateikt, ka varbuut visur citur, bet te cilinji piedomaa pie taa ko eed, vispaar ir ljoti maz resno. Zheel gan, ka te ir ljoti maz letinju, paarsvaraa visiem kaut kaa taas ziemas patiik, nezinu kapeec, ja izbaudiitu sho, tad iemiileetu to ljoti stipri. Veel, ja veelaties iechekojiet manu albuumu :)