elpu aizraujoš brauciens uz pārdaugavu.

sagaidu vajadzīgo autobusu un kāpju iekšā. acīm paveras eleganti krēsli ar atzveltnēm. apsēdos kreisajā pusē pie loga. pirmajās ceļojuma minūtēs manu acu skatienu aizķēra milzīgais tilts kuram autobuss strauji tuvojās. pārbraucot pāri tiltam ieraudziju uzrakstu - ''laimētava'' un sapratu kapēc Latvijā visiem ir tik labs dzīves līmenis. prieks par letiņiem. dodoties tālāk labajā pusē skatam pavērās tirgus. kāda eksotika. kartupelīši, tomātiņi, dažādi auglīši, gaļiņa un pat jaunāko modes dizaineru apģērbi - D&G, armani u.t.t. tālāk braucot pamaniju parku kur bija uzcelta ļoti interesanta dizaina māja, kas izskatijās itkā būtu nodegusi. iemūžināju šo kadru. pametot acis pa labi uzreiz ieraudziju jūru, vienīgi divaini ka nebija viļņi un pīles peldēja. bet kā jau teicu eksotika. :) braucot tālāk pāri mazam tiltiņam zem kura brauca jaunākās paaudzes elektrovilciens. tas man lika domāt ka Latvijā ir paši labākie sabiedriskie transporti kas var būt pieejami. tālāk pabraucu zem vēl viena tilta virs kuras brauca mašīnas, daudz. laikam autobānis. vēl pēc 5min jau kāpu ārā un iegāju supermarketā sevindž, kam piemita īpatnēja smarža. tāds nu bija mans ceļojums. :)