Piekukuljot robezsargu par puspacinu cigaresu

Tas bij viens no interesantakajiem notikumiem.1993.gads ar vilcienu lidz Maskavai ,tad lidz Moldavijai,un tad mums pakalj atbrauca dzeks vaardaa Dzhi DZHi ar automasinas marku Dachia-kaut kads vietejais razojums.Vinu brauksanas kultura ir vienkarsi apbrinojama.Dzi Dzi sedeja pie stures,nepartraukti lamajas,ja godigi radas iespaids,ka vins tulit leks ara un ies dot kadam pa purnu.Nav viegli lamaties braucot ar atrumu 140 km stunda-karstasinigie Dienvidnieki.Vispar loti interesanta pieredze,jo valsti taja laika valdija milziga nabadziba.,un ta atkopas pec Chaushesku rezima,bet dzivojam Melnas juras krasta,un tas vien ir daudz.Ja godigi man patika ,jo var apskatities ka dzivo cilveki dzivo citur,jo vini atskiras no mums diezgan pamatigi.AA veel bija baigi labs skats,kad stav milzigi konteineri pilnigi tuksi un apkart pilns ar atkritumiem.Isak sakot cilveki miskasti ber garam konteineram nevis ieksa,bet nu tas ta.Varbut tagad ir kaut kas mainijies.