Malta (11. diena) - Bugibba

20. 10. Laiskais rīts. Šodien tāda ieplānota visa diena. Nolemjam, ka labi esam paskraidījušas apkārt un, ka būtu kauns atgriezties mājās baltiem vēderiem. Paēdam brokasti un ar Endiju uzejam pirmo reizi uz terases pasauļoties. Mūzika uz ausīm un cepamies uz nebēdu. Īpaši vairāk par kādām 40 minūtēm arī nepaguļam, jo karstums tāds, ka maz neliekas. Pēc tam jau visas gatavas un varam doties uz pludmali, kas no mūsu mājas kādus 200 metrus lejā pa kalniņu. Pa ceļam vēl veikaliņā piemēru pa kādai kleitai, bet nekā prātīga nav. Pieejot pie pludmales atvieglota nopūta, jo cilvēku nepavisam nav daudz, par ko baidījāmies mājās. Izklājamies kādu gabaliņu nostāk no vietas, pa kuru ērti piekļūt ūdenim un topam brūnas.. :) Kādā brīdī ar Evichu dodamies nopeldēties.. ūdens sākotnēji liekas tāds, ka varētu būt siltāks, bet iestāstu sev - ja gribu, tad varu - un lieliem soļiem brienu iekšā. Pēc tam jau noplunčājam krietnu brīdi, jo ūdens patīkami atsvaidzina pēc saules peldes. Vēl pasēžam, pažāvējam peldkostīmus (no mājas atnācām satinušās pludmales lakatos), ar Sančo paķeram dažas saujas interesantās "grīdas" (smalki, smalki akmentiņi) un dodamies mājās. Šīs dienas plānā apstaigāt vietējos suvenīru veikaliņus, kas te biezā slānī viens pie otra un vakarā aizbraukt uz vietējo galveno tusiņu vietu - pilsētiņu Paceville (Pačevila). Bet gājiens pa suvenīru veikaliņiem ievelkas un, atnākot mājās ir pārāk vēls, lai kaut kur brauktu. Turklāt noskaidrojam, ka naktīs nekursē autobusi (beidzoties oficiālajai tūristu sezonai, tie ir onlainā tikai piektdienās un sestdienās), tāpēc tiek pieņemts verdikts iemalkot rumu tepat mājās un paskatīties, kas notiek Budžibas galvenajā laukumā, kurā atrodas arī vienīgais līdz šim redzētais klubiņš. Rums ir patīkami uzmundrinājis, tā nu dodamies ceļā. Nokļūstot pie laukuma, konstatējam, ka atvērti tikai 2 bāriņi, no kuriem vienā ir karaokes vakars. Cilvēku pamaz (ir ceturtdienas vakars). Piesēžam uz laukumā izkārtotajiem soliņiem un pačalojam. Kādā brīdī ar Evichu aizdodamies uz ladies' room un atgriežoties konstatējam, ka Sančo ar Endiju čivina ar diviem bārdainiem vīriešu kārtas pārstāvjiem. Tā nu ar viņiem arī nopļāpājam visu vakaru. Noskaidrojās, ka puiši ir brāļi no Londonas - Peter un Greg. Arī atbraukuši atpūsties kopā ar mammu. Vispār interesanti, ņemot vērā, ka viņi +/- mūsu vecuma vai pat mazliet vecāki. Abiem ar humora izjūtu viss kārtībā (un mums jau arī), tāpēc vakars izvēršas gana jautrs. Rums palīdz pārvarēt iedzimto kautrību un rezultātā dodamies uzdziedāt karaoki. To nodarām tā pa sirsnīgo. Brīnišķīgi! Drīz iestādījums tiek slēgts, tāpēc aizdodamies līdz jūrai, kas pāris desmitus metru attālumā. Kārtīga C vitamīna deva - izpļāpājamies pa visu ko, tostarp angļu seriāliem (piem., "The Office" ;) , mūsu valodām, mēs pastāstām par Latviju, šie par Angliju. Jāpiemin Endija, kas visu laiku klāsta, ka nerunā angliski. Šovakar runāja kā lielā.. :) Puiši iesaka noskatīties seriālu "Spaced" (Budzi, novelc, esot riktīgi smieklīgs). Pa vidam aizmirstas kādi vārdi, piemēram, kā angliski ir jūras ezis. Rezultātā nonākam pie sea monster.. :)) Kad jau paliek vēsi un arī miegs klāt, dodamies mājās. Puiši ir pieklājīgi un mūs pavada. Tā nu pirmspirmspēdējā dienā Maltā ir pavadīta un jau metas žēlums, ka tik drīz būs jādodas prom. Bet no otras puses, gribas satikt savus mīļos un vēl jau priekšā Roma..