Čehijas Šveice :)

Ceļojums bija laikā no 16.07 - 21.07, izvēlājāmies tūroperatoru Relax tūre, bet organizēja braucienu Ozolciems tūre.Visiem iesaku šo operatoru, viss bij noorganizēts līdz pēdējam sīkumam :) 1.diena Izbraucam ļoti agri, jau 6 no rīta.Autobuss tā nekas, varbūt drusku pašaurs, bet iztikt var.Ātri sasniedzam Lietuvas robežu.Lietuvas robežsargs dažiem piekasas par pases fotogrāfijas neatbilstību īstenībai :D Tālāk seko Polija, pārsteidz ar labiem ceļiem un lieliem uzrakstiem it visur.Apstājamies paēst pusdienas un pirmais ko jūt kad izkāpj no autobusa ir tas,ka viss apģērbs pielīp pie miesas,jo ir nežēlīgi karsts.Poļi ar gudrību neizceļas, pat pusdienas pasūtīt ir pagrūti,jo nesaprot nekādā valodā ko viņiem saka. Izbraucam fiksi cauri Varšavai, pagaidām nekas īpašs... Vakarā sasniedzam Polijas ziemeļu pilsētiņu (neatceros nosaukumu)kur paliekam pa nakti viesnīcā "Perla".Istabiņas atgādina aļa Sovetskij sojuz :D bet skats no balkona gan ir skaists, viesnīcas pagalmā iespaidīga strūklaka un jauks alus dārzs,pa kuru brīvā dabā skraida truši :) 2. diena. Izbraucam no rīta uz Čehiju, tuvojoties robežai jau var vērot palielus kalnus un paveras smuki dabas skatiņi.Fotoaparāti strādā intensīvi :) Iebraucam Prāgā ap pusdienaslaiku, pilsētā kā pirtī, 40 grādu karstums.Ap 16:00 mūs ved uz ekskursiju pa Prāgu.Gide stāsta ļoti daudz, arī par veikaliņiem un restorāniem,kuriem ejam garām :) Apskatām Sv. Loretas katedrāli, vīriešu klosteri, Sv.Vita katedrāli, tālāk dodamies uz vecpilsētu vērot slaveno pulksteni,kāda nav nekur citur pasaulē... Esam uz Kārļa tilta un turot roku uz attiecīgām skulptūrām ievēlamies vēlēšanos :) Karstuma dēļ daudzi ir noguruši un dodas uz viesnīcu.Mēs vēl gan staigājām un meklējam slaveno alusdarītavu-restorānu "Nevomestkij pivovar" ar dzīvo nefiltrēto alu.Alus tiešām super, veldzē slāpes, izdzeram 2 kausus un staigājam tālāk.Apmeklējam vēl Sexa muzeju un braucam uz viesnīcu. 3.diena. Iecienītākais tūrisma maršruts - protams kūrortpilsētiņa Karlovy Vary.Pa ceļas alus darītava Krušovice :)Diemžēl nedaudz līst, bet tas netraucē izbaudīt skaisto dabu un arhitektūru.Pilsētiņa ir pazīstama ar saviem dziednieciskajiem minerālūdens avotiem,kas nāk pat no 2 km dziļuma un sasniedz ~70 grādu karstumu.Pilsētā redz tūristu grupiņas no visām iespējamām pasaules malām.Restorānos apēdam nacionālo ēdienu - cūciņas kāju,padzeram Krušovices aliņu un dodamies uz minerālūdens baseinu...eh cik labi bija :) Kā suvenīrus sapērkamies vafeles, Cannabis šņabīti un vēl šo to. Vakarā atpakaļceļš uz Prāgu, tur apmeklējam muzikālās strūklakas, tas gan bij iespaidīgs pasākums, patika visiem, pat tiem kam balets ne sevišķi.Nogurums liek sevi manīt un dodamies gulēt. 4.diena Braucam uz kalniem, pilsētu Hrensko - ceļš līkumots un kalnains, skati tādi ka mute paliek vaļā :o Kāpjam kalnos 2.5 km uz augšu un tikapat atpakaļ.Mežā patīkami vēss :) Kāpjam kādu stundu,augšā jāsamaksā ieeja,ja grib tikt uz skatu torņiem.To vajag izmantot, jo skats tiešām iespaidīgs.Pa labi Čehijas kalni,pa kreisi jau Vācijas daļa, nu skaisti un vārdiem neparakstāmi.Tur augšā notusējām kādas 2 stundas,paēdām,padzērām un kāpām lejā.Tūrisu pilns, pārsvarā vācieši. Tālāk pārgājiens turpinās, vēl priekšā 9 km.Ejam pa kanjonu gar upi ar stāvām klintīm,lieliem akmeņiem - uh elpa aizraujas.Atnākam līdz laiviņām un tad čehu puiša pavadībā braucam laiviņā pa upīti, upīte šaura, apm. 2-4 m dziļa.Labi vērojot klinšu veidojumus var redēt gorilu, delfīnus un citus dzīviekus.Patīkama atpūta pēc gara pārgājiena :) Tālāk relaksēties braucam uz akvaparku.Tad atpakaļ uz Prāgu. 5.diena Brīvais laiks Prāgā.Ar metro braucam uz Zoodārzu.Tas ir tik milzīgs,ka 1 dienas laikā apstaigāt nav iespējams.Nopērkam karti un ejam pie pie tiem dzīvniekiem,kas visvairāk interesē.Nav tā kā Latvijas ZOO ka viss nožogots,bet var piemēram ieiet iekšā pie lemuriem :) Sapērkamies suvenīrus un ir laiks braukt uz mājām.Pa ceļam iebraucam Meļņika pilī, degustējam vīnu, izrādās ka no 6 mazām glāzītēm var noreibt tā normāli :D Nakts ceļā. 6.diena. Ap 15:00 esam Rīgā, par 3 stundam apsteidzot grafiku :)