Brauciens uz Rumānijas Karpatiem

Šīs valsts apmeklējuma iespēja man nelika mieru jau kādus 3 gadus , tā nu četratā ar auto bez nekādu ceļojuma firmu palīdzības vai citu ieteikumiem devāmies ceļā. Galvenais mērķis bij kalni Vladeasa reģionā....uzreiz varu teikt ka tie daži dzirdētie stāstiņi par čigāniem laupītājiem, nenormālu satiksmi un necaurbraucamiem ceļiem ir pilnīgas muļķibas. vismaz ne tai pusē..varbūt tik vietām kalnu ciemos bij kāds neceļa posms, bet ar nekas trakāks kā mums Pļavnieku masīva pagalmi...... Pirmie iespadi braucot caur ORADEA bij tādi kā gaidīju, liela netīrība piepilsētā daudz automašīnu....bet nu jau 60 km no Oradea sāk pavērties skaitās Karpatu ainavas, un pārdesmit kilometrus parinķojot pa vietējo ciemiem un kalnu celiņiem skati jau gluži kā gleznās,nonāc neskartā vidē ar upēm , pa kādam ūdenskritumam un skaistam ezeram un aitu bariem kas klīst pa kalniem ....atšķirība no tiem pašiem Tatriem un Alpiem jūtama, it kā nedaudz citā Eiropā būtu.... kopumā visas dienas pagājā vienā reģionā vēl Aizbraucot Turdas aizai , kas ar ir fantastiski skaista vieta un Turdas sāls raktuvēm..... Kopumā iespadi par Rumāniju visnotaļ labi, šobrīd vēl tūristu pūļiem nepārbāzta valsts, vieta kur noteikti atgriezīšos. Tie kas vēlas tur doties uzreiz ieteiktu plānot savas 10 dienas lai visu bez steigas apskatītu un izbraukātu, jo attālumi lieli, cenas aptuveni tādas kā pie mums, un daudz sliktāk par mums nedzīvo......