11 dienās 9 valstīs

Jūlija sākumā devos kārtējā atvaļinājumā uz Horvātiju, Bosniju un Serbiju, brauciens saucās no Adrijas jūras līdz Dināru kalniem. Fantastisks brauciens, kaut gan grūti skatīties uz sagrautajām ēkām un tukšajiem ciemiem. Adrijas jūra fantastiska - ūdens tīrs, ļoti sāļs, pludmales nav tādas kā mēs esam pieraduši - visur akmeņi, lielāki vai smalkāki, tā kā bez cībiņām neiztikt un protams jūras eži, indīgi gan, nav ieteicams ar tiem tikties. Ja vēlās baudīt nacionālos parkus un ūdenskritumus pilnā to skaistumā tad gan ir jābrauc aprīlī, kad viss pludo, bet arī jūlijā skati ir fantastiski. Patīkami bija baudīt melones, arbūzus utt. visu tiko no lauka, vēl siltus no saules - garša vienkārši fantastiska. Nobaudīju arī īsti gatavos nektarīnus, pie mums tādus neesmu sastapusi, smaržo un garšo pēc rozēm, mīksti tā kā mute kūst. Interesanti bija apmeklēt tuksnešaino Pagas salu un baudīt īsto aitu sieru, un apskatīit kā tiek tvaicēts sāls. Bijām arī popuļārākajā kurorta pilsētā Dubrovņikos, izstaigājām polsētu, izgājām pa mūriem uz bijām arī salā Lokramas salā, apskatījām dažādus kaktusus utt. Es domāju, ka nav ko daudz runāt ir jābrauc un jāredz.