Espana, Barcelona muy bien =) (diena kad pirmo reizi beegu no policijas)

piecpadsmitais maijs, divi tuukstosi sesi!!! diena kad FC BARCELONA vinneja CHAMPIONSHIP kausu pagaasgad... bija taa diena kad ielidoju ar ryanair reisu no londonas uz Barselonas GIRONA lidostu... Autobusaa no lidostas uz pilseetu ( kaa jau vienmeer ryanaira lidostas atrodas aarpus pilseetas stundas braucienaa ar autobusu, taapec sii kompaanija ir TIK leeta =) )pa radio tika raidiita futboola speele- peedeejaa izskirosaa finaala speel =) taa es pats nekad neesu bijis ieintereseets jebkura veida bumbu speeles, tad man tas viss bija pilniigi un galiig wienaldzigi =) bet cela viduu izraadijaas ka siis pilseetas wai warbuut pat walsts iedziivotaajiem futbols ir bez maz wai religijas vietaa :Phehehe jo kad pa radio tika pazinots ka FC BARCELONA CAMPIONES DE MUNDIAL, tad ar to pasu mirkli autobusa soferis sakaa signalizeet un taureet.. jo tuvaak piekluvaam pilseetai, jo wairaak wareeja redzeet ugunosanu, civleekus , PUULUS, barselonas uniformaas .. un ar uzraxtu RONALDINHO =) uz muguras vnk izraadiijas haoss... tikliidz nokluvu lidiz autoostai, man bija jaasatiek draugs pie kura bija norunaats padziivot ( 2 meenesus) .. tacu newiena nebija ehhe >_< bet taalumaa wareja dzirdeet cilveekus klaigajaam liixmojot un blaustoties... sazvaniiju samo un izraadas hehehe taads priex vinam ka beigu beigaas vins bija galigia smigaa :P ehhehe bet tomeer mani sawaaca, un aidaa... neemama metro( kuru visi haosa deel lietoja bez maxas =) ).. kurs protams bija pilns ar cilveekiem kas leekaaja, un blaustiijas.. no sajuusmas.. un pat ik pa briidim likaas ka ka pats wagona apaksa gaaj nost no sliedeem , civleeku leekasanas un trakosanas del. tikaam lidiz druaga majaam, mantas nost, AIDDAA uz centru :P ehhehe... WOW!!!!... vnk milziigs HAOSS un skalums... hehee .. civleeki visur, uz autobusu pieturaam, stabiem, maaju jumtiem un izraadijas kaa nu ne arii ielaas =) plivinaja barslonas kluba karogus un dziedaaja attieciigaas UZVARAS dziesmas... iedomaajos ka kas taads wareetu dariities latvijaa, ja mees kaadreiz beidzot SARAUTU un vinnetu hokeja cempionaatu =) ehehehe wiss likaas jautri un traki un smiekligi taij pasaa laikaa :P liidz viss saka skist parak jauki un interesanti , sakaas haosa otraa stadija- vardabiiba un futbola huliganisms... civleeki kas izraadiijas gudraaki uzsaaka vel lielaaku haosu un izmantoja lielo puuli&saaka lauzties veikalos un zagt dreebes un naudu no kaseem... dedzinaat masiinas, un mjam.. wiss apgriezaas 180 graados kaajam giasaa.. nojautriibas liidz wardarbiibai :P ehehe/... UN TAD UZRADAAS policija (mosos d'esquadre- kkas lidiziigs armijizeetai policijai) :P hehe .. un tad es PIRMO REIZI sawaa muuzaa beegu prom no likumsargiem kas sauj ar gumijas lodeem uz puuli =) hehehe... tiiri adrenaliinisks pasakums :D godiigi teiksu :P wiss notika kaa filmaas.. tuukstosiem ciilveeku skreeja prom no policijas, simtiem pretojaas un meetajaas ar akmeniem policijas masiinu virziena ( starp citu aiz policijas masiinaam un policistu ierindaam atraadaas simtiem seetnieku , kas aiz viniem vaaca VISU .. kas bija un arii kas NEBIJA palicis paari no eekaam, masinaam, pilseetas centraa ) pa celam man viens dzekins piedaavaa saldeejumu no milziigas saldeejuma kastes , kas parasti atrodas veikalos, milzu leduskapjos. Izeveeleejos vanilas =) ehehehe beigu beigaas.. majas tikaam sveiki un veseli un bez jebkaadiem atvianosanaas pasakumiem vieteejas policijas iecirknii =) UN TAS BIJA TIKAI SAAKUMS pirmaa nakts spaanija... vietaa kuraa biju paredzeets uztureeties 2 meenesus =) iistneiibaa tiiri gaaja pie sirds..=) uztureesanas likaas daudzsolojosa.. taa kaa man ir paaris loti labi draugi no barselonas, tad arii vini izraadija pilsetas daili, parkus ( MILZU MILZU, diemzeel pie zales tikt newareeja, jo winas nebija, sausuma un karstuma deel vina vnk bija nobradaata liidz zemei) , muzejus- GAUDI lieliskos maaxlas sasniegumus- Sagrada Familia,kur cel nukaa jau 100 gadus&veeljoprojaam celtnieciibas darbi norit ...starp citu spanaija lielaas revoluucijas laikaa bankroteeja deel siis celtnes uz kaadu laicinu =) eheh pilseeta ir vnk ideaala ar savama mazjaam ielinaam, vidusjuuras pludmaleem ( pirmaa pieredze ar meduzaam =) naktsdziivi un pirmo reizi svineeju Jaanus spaanu stilaa :P 60 gadu stila tusinaa biiltu muuzikas pawadiijumaa un ar afterparty pldumalee.. YAY!!!.. tiesa skaade pilns ar marokaanu un alziiriesu garnadziem, bet ar celosanu un piedziivojumiem viss war saistiieties un iet roku rokaa Laikapstaakli :o .. hmm... ja godiigi .. es naktiis newareeju paguleet pasa juunija viduu.. gaiss bija paarak smags.. jo ka anekaa blakus juura un loti augstas temperatuuras, jo sanaak taa ka kaa tikko iznac laukaa no dusas , sviags , tiirs un patiikami smarziigs, mazaak kaa minuutes laikaa jau atkal jaaeit apakal veesaa dusaa... pirms kaada laika biju marokaa , tiesi marakeshaa.. kas atrodas walsts vidienee wairak wai maazaak.. liidz tuvaakajiem atklaatajiem uudeniem ir 3-4 h autobusa brauciens.. un tur bija +40 graadi.. sauss gaiss.. miers un dievs.. karsts... bet ne smags gaiss... vieglaak izdziivot, pat dzeeraam kaa veiteejie- karstu piparmeetru teejinu =) mjam.. atgriezoties atpakal pie paradiizes zemes virsuu,... Cenas- spaanijaa.. skita letaakas pat kaa latvijaa.. jo 1.5L san miguel alu es wareeju iegaadaties par 2.00E tiiri sapraatigas cenas ..domaaju :O... Uzdziive- .... LIELISKA =) tiesa sameeraa daargi.. lai gan ja saliidzina, tad vien tas pats kas latvijaa , bet klubi ir vnk LIEISKI, iesaku LA SAL- outdoor klubs ar baseinu , palmaam , lieisku muuziku nu jauku atmosfeeru, ieeja 20E ja kaadam pie sirds muuzika, preciizaak elektrooniska muuzika - iesaku uzmekleet googlee "SONAR" tas ir elektrooniskaas muuzikas festivaals barselonaa kas norit , ja nemaldos, tris dienas... sameeraa daargs- diemzeel- paagaasgad par vienu nakti samaxaaju 50E ,.. bet tomeer patiikami un viss kaa naakas =) UN KAA JAU elektroniskaas muuzikas party'os alus tiek aizstaats ar nelegalaam izejvielaam... uz so festivaalu ierodas DAUDZ jo DAUDZ slaveniibu .. opagassgad redzeeju BEATBOX'a pasaules cempioonu RHAZEL (paarbaudiit vina prasmes war , uzmekleejot YOUTUBE.COM) wins ir izcils un slavens ar sawaam speejaam beatboxoju melodiju un dziedot vienlaicigi :O O_O izklausaas neticami - PAARBUADI :D:P ehhe uzstaajaas arii tadi lieli waardi kaa DJ KRUSH, JEFF MILLS ( DJ kas speele uz 4iem dekiem vienlaiciigi) ... vienvaardsakot SAMIJI SAMIJI sanaak kopaa .. kam interesee - IESAKU =) pilseeta ir patiesaam lieliska, ja izdodas iepaziit kaadu vieteejo.. redzeesi un uzzinaasi mazaas jaukaas ielinas, superiigaakos skveerus... un labaakos desu veikalus =) taa kaa diemzeel wienmeer ir TIK daudz ko saciit... bet logaa ir tumsa, melna nakts, un pulxtens labajaa, apakseejaa ekraana stuuri raada diezgan veelu laiku - tad tas noziime ka ir jaaiet cucet =) atgriezties atminaas.. =) warbuut.. tuvaaki jautaajumi, siikaakas detalas... KLIKO UZ MANU WAARDU= pastaastiisu kas interesee :D ARLABUNAKTI !!!