VENI - VIDI - VICI

2000 maijaa Kijevas pilseetas sveetkos, sapratu ka mani klejojumi pa pasauli ir jaapiembremzee (12 valstis 10 gadu laikaa - nodarbojos ar seminaaru vadiibu MLM). Jau ceturto gadu dziivoju un pelnu Ukrainaa. Ne reizes nav bijusi doma dziivot citaa valstii un sevisskki peec decembra Orandzzaas revoluucijas. Cells uz BRIIVIIBU iet vienmeer caur tuksnesi. Un galvenais bija atbriivot apzinnu un passapzinnu cilveekiem no Eeggiptes - no vergu gara! Zinu ka sseit buus lloti interesanti notikumi un ssai virpulii es esmu atradis savu vietu! Paarstaavu Tahitian Noni International Inc. (www.tni.com) Ukrainaa kaa koordinators. Esmu nodokllu maksaataajs Ukrainaa un firmas iipassnieks. Ofiss Kijevas centraa, kuraa vadu iknedeellas pozitiivaas psihologgijas atveertaas nodarbiibas un 2 reiz meenesii seminaarus. Filiaales ir Simferopolee, Odesaa, Chernigovaa Feodosijaa, Llvovaa un citaas pilseetaas. Lieliski cilveeki, lieliskaa zemee! Zinnassanai - no 1.05 - 1.08 Ukraina ir bezviizu zeme Europas un Ssveices iedziivotaajiem! Agris kaizen2005@yandex.ru