Viena burvīga diena Romā. un "satriecoša" nakts.

Protams vienas dienas nepietika. Bet es šaubos, ka jebkādā galvaspilsētā pietiktu, tā kā, nekas traks. Redzēju vienai dienai pietiekami, pat nepazudu, tas jau pavisam jauki haha Pirmie iespaidi bija diezgan jocīgi – Ciampino lidosta.. naja... tāda pavisam maza, apkārt palmas un veci auto. Pases nepārbauda un tā kā bagāžas man nebija, tad likās, ka esmu nonākusi Nekurienē. Ar autobusu tiku līdz Termini stacijai (kas ir galvenā stacija), izdarīju secinājumus par stacijas sabiedrību (kas naktī tomēr bija daudz spēcīgāk izteikta, bet par to pēc tam,) atcerējos Kultūras vēstures pasniedzēju un devos uz Kolizeju (a bet protams hihih) Iekšā negāju, jo tā vājprātīgā rinda 40 grādu karstumā nav domāta man. Tālāk devos uz vecpilsētu, ko tagad cītīgi restaurē, bet to nemaz nemana, ar krāsas spainīšiem nestaigā un fotografēt netraucē. Es teiktu, ka tā pilsētiņa ir feinākais, ko redzēju visā Romā, skats pār pilsētu uz visām debesu pusēm, senatnīgums... super. Atkal metro. Interesanti – metro līnija B – vecs metro (braukā pa Romu vispār). Metro līnija A – jauni, smuki, šiki. Brauc uz Vatikānu. Ha :) Vatikāns. Sv.Pētera laukums ir skaists, bet tikpat netīrs, kā viss pārējais Romā, cerēju, ka Vatikāna jau nu būs izņēmums – ha. Nekā nebija. Bet nekas, tas laikam piederas pie pilsētas rakstura. Tāda Roma. Iekšā mani neielaida „ NO SHORTS!!!” ap to laiku, kad biju uzpūtusies zaļa, man piedāvāja apsēju – tad jau tas bija principa jautājums un atteicos. hmmm Tik daudz suvenīru veikaliņu – bet visi vienādi, tik salikts citādāk, mazāk vairāk... un noteikti jāizstaigā visi pirms izdomā, ko pirkt – cenas atšķirīgas, kamēr smuki smaidot, var dabūt arī lētāk haha :) arī vairāk ņemot. Pienāca man divi aziātiska izskata cilvēki un prasa, vai negribot nopirkt saulessardziņu (kā Japānā, tādi smuki) es jau grasījos prasīt, cik maksā, kamēr viens uzsit otram un bļauj – policija) un TĀDĀ ātrumā laidās lapās, tas bija kaut kas. Tā kā paliku bez saulessarga. Aizbraucu līdz centram, atradu maģisko autobusu Nr. 910, sēdos un braucu uz koncerta norises vietu. Skaisti... Auditorium ir vieta, kuru varētu braukt aplūkot, pat, ja tas nav nekāds baisākais vēstures piemineklis. Apsēdos un gaidīju koncertu. Kad viss beidzās vēl paspēju uz pēdējo autobusu līdz centram. Jau pirmās 20 min sēžot uz grīdas stacijā, sapratu, ka nakts būs „jautra”. 2 piekasījās par cigaretēm, viens vilka aiz rokas, lai izeju uzsmēķēt, un neviens mait* nerunā angliski. Un tad kā zibens pa galvu – pienāk trijotne un saka – staciju taisa ciet uz nakti, respektīvi – ārā. Man pilnīgi slikti palika. PAT gaišā stacijā nav miera... ko tur! Pa ceļam viens vīrietis pienāk un saka: „Ja tev kāds piekasās, tev tas ir jāpasaka” (es skatos, šim kaut kāda piespraude un nozīmīte, ka darbinieks, atviegloti nopūtos), saku: „nē, viss kārtībā, mani tik pabrīdināja, ka jāiet laukā būs” a šis man: „ ja tev vajag vietu, kur palikt pa nakti, tad saki” AHHAAHAHHAAH kas par glābēju. Tas laikam bija pēdējais piliens. Gāju ārā. Apmetos pie durvīm blakus trijiem tūristiem. Laiku ap laikam nāca klāt tauta un kaut ko teica, protams, ne jau angliski. Tad arī nolēmu, uzvilkt džemperi ar kapuci, lai neredz, ka gari mati un, ka es - meitene, arī meitenīgos apavus nost, citādāk tik un tā saprata, kas es par zvēru, lūk. Ap 1 sākās dikti liela rosība tur, kur guļ bezpajumtnieki. Un arī ap mūsu „”bariņu”, jo viens bija iemidzis. To arī cītīgi vaktēja. Es mainīju vietu un apsēdos pie „miesās lielāka” tūrista, tā teikt. Pēc min 20 virs mums stāvēja 3 vīrieši un lika noprast, lai klusējam, un pa to laiku apzaga trešo tūristu. Lūk tā. Viens bija skaidrs – tikai neaizmigt. Soma zobos, kapuce līdz mutei un nekādu acu kontaktu. Sēdēju un klanījos, bet aizmigt tomēr neaizmigu (pat neskatoties uz to, ka negulēju no otrdienas 10 rīta), bet tas viss notika naktī no trešdienas uz ceturtdienu. Apzaga vēl dažus, viens cilvēks pazuda, tā arī nesapratu, kur un kā. Un tad bija LAIME. Neaprakstāma, jo 4:30 pirmais autobuss stacija-lidosta. Tas bija jaukākais brauciens pasaulē hahah lidostā nekā interesanta, tik’ bija šausmīgi auksts, nolēmu padzerties tēju – apdedzinājos, jo dzerot vienkārši atslēdzos hahaha. Lūk tāda Roma. Nav mazā Austrijas pilsēta, kur kādam rūp. Te visiem vienalga. bet viss bija vērts – atkārtotu pat, ja zinātu, kāda būtu bijusi nakts