P!NK koncerts Romā

Visu laiku labākais koncerts. Ne tikai man un pārējiem skatītājiem/klausītājiem, bet arī viņai. Hahah Biļetes pasūtīju jau aprīlī, gan koncerta, gan arī lidojuma. Tāpēc sanāca diezgan lēti. ar lidojumu viss bija skaidrs, kas, kur un kā. Bet ar biļetēm, ne īsti. Protams, ka man nav nekādas sajēgas par Romu, arī itāļu valodā nerunāju un nesaprotu. Radās tik daudzi jautājumi, skaidrs pats par sevi, ka fotoaparātu ienest nedrīkst, bet kā lai es neņemu to līdzi, ja tā ir vienīgā diena Romā un pa nakti nekur nepalieku – pa taisno lidoju atpakaļ. Parasti jau laiž iekšā ar mazajiem fotoaparātiem, bet man ir spoguļkamera, tā kā braucu ar milzīgām bailēm, ka ņems nost uz koncertu un palikšu pavisam bez bildēm. Kad ierados Roma Auditorium (pasakaina vieta) pirmais, ko ieraudzīju bija uzraksts itāļu valodā, bet, cik nopratu, rakstīts bija – nekādu fotoaparātu un kameru. Aizgāju, izņēmu biļeti, bet uz biļetes nekas nebija minēts – tā kā, principā, ja ņemtu nost, sāktu kasīties hihihi bet nost neņēma, jo šķiet, ka onkulis angliski īsti „ne bum bum”, bet es pienākot, pirmais ko teicu – es itāļu valodā nerunāju. Tik atvēru somu, pajautāja, vai nav kaut kas dzerams līdzi. Un viss :) Sēdējām, gaidījām... kādi cilvēki 6 kopā. Tad pamazām pie skatuves sākās rosība, iznāca ģitārists, bundzinieks, tad arī background vocals. Iemēģināja 2 dziesmas un tad nāca arī p!nk, nodziedāja 3 dziesmas, kamēr mēs visu laiku aurojām, lai viņa aiziet uz to skatuves pusi, kur mēs viņu redzēsim.. iznāca :) hihihi, pamāja mums. Un mēs tur tik daži bijām - tā pavisam īpaši. Lūk. Kad viņa devās prom, skrējām iekšā telpās, jo tur ir stikla durvis; apsargi uzreiz bija klāt, bet mēs vēl paspējām atvērt divas durvis, tad man priekšā pienāca viens tāds 2metrīgais un gribēja ņemt nost fotoaparātu, tad es lecu, ko bija spēka un ātri pamāju, viņa paskatījās tieši acīs, nosmējās un pamāja pretī ahahah tad arī par to biju gatava atdot i’ fotoaparātu, i’ jebko. Hahah Gaidījām koncertu. Kopā bija 2500 cilvēku, pavisam maza vieta. Izcili! Ielaida mūs iekšā, un jau pēc 20 min viņi bija visi uz skatuves un sākās. Kā vēlāk no itāļiem uzzināju – viņiem ir tas labums, ka ļoti reti kad ir iesildītāji, mums paveicās un šoreiz nebija. Ideāli. Sākās koncerts, visi no krēsliem prom, sanāca beigās balkona pirmā rinda, nevis 7 hahaha perfekti, viņa it kā tieši zem manis. Daudz runāja, dziesmas izpildīja arī mazliet citādāk kā citos koncertos, vairāk rakstura un nodošanās mūzikai. Ļoti bieži nāca pie skatītājiem (ar mazie starpgadījumiem), uzmācās apsargiem hahaah un vārtījās pa skatuvi, cik vien varēja. Ko vēl. Hahah ahhhhhhh Lūk tā. Misija pabeigta, tā teikt.