Visskaistākā!

Stokholma-Upsala-Tronheima-Troļļu ceļš-Geirangerfjords-Loma-Lillehammere-Stokholma ; tads ir mūsu maršruts. Ar savu mašīnu uz kuģa pārcelties pāri jūrai nebija tik dārgi, cik bijām gaidījuši.Jūra mierīga, pretstatā neomulīgajiem viļņiem atpakaļceļā. Ja ceļojumam laiks atvēlēts 10 dienas, līdz Tronheimai ir jāsteidz, bet tālākceļu jāizbauda lēnām un pamatīgi. Vispirms jau Tronheimas katedrāle, kur Norvēģijas karaļi kronēti un karalisko regāliju izstāde. Ir vēl daudz ko redzēt, bet mums patīk nesteidzīgi, tādēļ diena paiet tur. Ceļojām ar teltīm un naktsmājas atrast nebija nemaz tik sarežģīti, jo tūristu ērtību ziņā Norvēģija ir paradīze. No mūsu puses gudrais gājiens bija tūristu veikalā iegādātā gāzes plītiņa un paika visām 10 dienām 3 Rimi kastēs. Neapēdām visu:), toties arī āra neko neizmetām, jo iepakojumu drošuma ziņa viss, kas nav aizsākts, uzglabājas ilgi un pie visām temperaūrām. Jāatzīst gan, ka mūsu braucamajam dažas ekstras brauciena laikā attaisnojās simtkārtīgi. Nu kaut vai auksta šokolāde no bāriņa, bet tās jau ir izvirtibas, bez kurām var iztikt..:D. 2 dienas pie Troļļu ceļa un Geirangerfjorda. Nervus kutinošs brauciens augšup pa serpentīnu, kuģošana pa Geirangerfjordu starp ūdenskritumiem. Nav vārdu un komentu. Tas ir jāredz, jo tā ir vieta, kur dvēsele sāk dziedāt, ja mute pati neprotas:) Tā ir paradīze, un šo sajūtu dēļ āķis lūpā uz ceļošanu ir skaidrs un nemaināms fakts. Tad vēlviens kalns; Dalsnibba. Nākošajā dienā ekstrēms pasākums iekarojot pašu augstāko Norvēgijas virsotni Galhopiggenu. Tomēr ar botām to darīt neieteiktu, lai arī dzīvi un veseli bijām arī tāpat. Nu...tikai slapji līdz ceļiem. Uzmanību, ledājus šķērsot bez instruktora un īpaša aprīkojuma var būt letāli. Bīstamas plaisas 40 m dziļumā! Labi, ka to izlasījām tikai pēc tam. Aj, nu tāpat būtu gājuši, nu...:D. Pēc 6 stundu kāpiena kājas tik vieglas...!!!¨Āda iedegusi, maiga kā zīdainim! Vīrs skatās, nevar nopriecāties....sieva skaista! Lomā un netālu Elvaseterā ir ko darīt pēc ekstrēmiem pasākumiem. Mierīgie muzeji+ maizes ceptuvīte Lomā ir jāapmeklē obligāti. Tur garšīgākie "brownies" pasaulē! Tur arī ĪSTA olīveļļa, ĪSTS balzametiķis un pasaules tautu mūzikas CD pārdošanā. Tas nekas, ka esam Norvēģijā; pasmaržojam arī nedaudz Itālijas un nopērkam arī Dienvidāfrikāņu mūziku. Ceļā uz naktsmītni klausāmies salsu un baudam to, ka esam to visu uzsākuši. Lillehammere...līst un mēs braucam tālāk, jo, tāpat kā turpceļā, ir jāpārbrauc kāds posms, lai baudītu ilgāk ko konkrētu. Šoreiz izvēlamies baudīt Stokholmu, jo ceram, ka tur nelīs. Mums laimējas. Ir skaista diena, visos foršo brendu veikalos ir 70% atlaides. "Zarā" sapērkam bērniem drēbes, laiskojamies kafejnīcās, dauzamies... Uz kuģa balle visu nakti...reibonis no prieka vēl tagad nav pārgājis. Domāju, visam izdošanos garantēja mūsu nedeklarētā apņemšanās ķert prieku un ļauties tam. Mūsu ceļabiedriem par šo būtu pavisam cits stāsts, bet tas jau ir viņu, vairs ne mūsējais...:)