Latvia-ungarija- P.O. Lemisele Limbazi

15. junijs. 17-00 izbraucam no Limbaziem, dazi pa celjam autobusaa meklee kur noliktas pases, turam mieraa, fuu ir tomeer panjemtas. vakarpusee esa muz lietuvas robezas. Ap pusnakti tuvojamies Polijas robezai [pacelja mdazas pieturas benziintankos] saakas jautriiba pirms robezas - busss noraustaaas un liekas ka esam ieleejushi ne to degvielu. motors noklepojas un apstaajas. klusums araa tumshs gar vienu malu staav samigie pirms robeZas, esam otraa celja malaa gandriiz uz celja,. iedarbinaat neizdodas. zvans draugam uz LV, ko dariit, izraadaas kompis uzkaaraas , neko Restart un go taalaak. iebraucot eiropaa protams kaa vienmeer uz Polijas mums pases neepaarbauda. nakts pa polijas liiganiem celjiem. o jee 16 esam jau slovaakijaa iekaartojamies viesniicaa, un uz peldeem temalaajos baseinos. super!!1 siltie 30-40 graadiigie uudenji. viens pamaaniijaas jau pazaudeeties, bet veiiksmiigi atrodamies. gaidam veinsniicaa vakarinjas kaadu stundu peec pasuutiijuma, vinji visi taadi leeni, cep ar atklaatu uguni maneejio steiku. no riita dodamies uz Ungariju, abaas puseees Tatri, uzliesmo atminjas no pagaajushaa gada Tatru apmekleejumiem kalnos. seezam sastreegumaa, vienaa aavaarijaa priekshaa stundu. tiekam garaam tuvojamies ungaarijai. saakas liidzenumi. Ungaarijaa iebraucam saakas piedziivojumi. saakas chakareeties kondicionieris. paliekam nervozi.,..:). mainam forintus. tuukstoshus skaitam. paceljam vaaku motoram kur kondikja variators a tur skats beediigs, siksna pilnioigaa lupataa. sapliisa. zvans draugam uz LV kur ir rezerves siksna, nav, izraadaas nav ielikta. nju ko meklesim ungaarijaa siksnu. bez kondikja turamies busaa. a graadi ta celjas jo tuvaak ungaarijas budapestai, tur iekaapj gids un muus noshokee, eenaa 35, saulee 45 esam shokaa. ekskursija pa pilseetu. iekaartojamies viesniicaa Berlin. tur ideeali kondicionieris straadaa ideaali. dushas ir dziivojam pa divi un triis. no riita dodamies uz pilseeetu ekskursijaas. ielas tiek laistiitas ar uudeni. bet tas siltais gaiss karstais ir nedaudz savaadaaks nekaa latvijaa 30 graados. 17- Budafoka viina pagrabi vakaraa- 8 skirnes, edaa marii uzkodas labaas vakarinjas un saakas jau dziedaashana un dejas. muzcinjas toniigas tomeer neaizveelqaam, bet pudeliites ari vinu nopirkaam. 18-Parlamenta eekas ekskursija, apsardze uz katru soli. koncerts kopaa ar Dorogas puuteeju orkestri, vienaa skireshaana lidz koncertam, knapi iesildamies. koncerts vestees , nenormaali karsts. nospeelaejaam kaadu stundu. opaa lielais zviedru galds un balli speelee dorogas puuteeji. eedam pilnus veederus un saakam dziedaat un dejot. bet zeel ka tas tik aatri viss beidzaas. turpinaa mviensiicaa, kur nu kurais. [bet sheit visu jau nevar staastiit...] 19- Sentedree, Višegrada. Koncerts vakaraa Zivju bastionaa. eenaa 38 graadi. satiekam arii latvieshus. brauciens vakaraa ar kugiiti, pilseeta iededz gaismas, mani gandriiz meitenes paarmet paar bortu... taa arioi nesanaaca padejot uz kugiiti.. veelaa vakaraa veel uzbraucam kalnaa kur skats uz pilseetu ideaals. 20- meerkis Stepe. Balatona ezers. ee esam dabuujushi arii jau divas dienas ar kondikji bussaa dzeseejamies, soferiishi atraadaa ar gruutiibaam. Balatonaa ar praam iparceljamaies paari Balatonaam un peldes saakas. uudenii 28 graadi, negribas pat iet aaraa. Braucam uz Stepes tanju saimnieciibu pie zirgiem, zirgu izjaades, demonstreejumi un bvakarinjas gulash, viini un protams kaa ta bez DEJAAM - . MAAJUIPCELHSS PATS LABAAKAIS. Karaoke ar dejaam pa busu. taa veel nebija trakojushi veel neviena grupa [atzinja no gides] Turpinaajums viesniicaa.... 21- pastaiga pa pilseetu , zoo, amerikaanju kalninkji karuselji. un 16--00 braucam ar busu jau uz LV Secinam kaa rii otra siknsa jau nosvila kondikjim, vnk. netur 42 graadu, nespeej atdzeseet. Polijaa paa nakti cauri. dazi autrobussaa negulj. LT, un LV - meitenes atkal taisa trakumus pa autobusu ar sauljoshanaas kreemiem.... Maajas miiljaas maajas un atminju albumi... Naakoshgad uz Gruziju vai norveegjiju....