Apburosa Rodas sala

Viss notika loti spontani un 2 nedelas atpakal sakas atvalinajums, kad izlemam doties uz siltajam zemem. Ta ka Turcija bija buts jau 2 reizes un tur vasara ir dikti karsts, izvele krita uz kadu no Griekijas salam. Tika izverteti vairaki varianti un soreiz laktinja sniedzas par labu Rodas salai. Atzisos uzreiz godigi - Celojums bija fantastitsks. Ta ka izvelejamies karsto celazimi, tad sanaca loti laba viesnica par atbilstosu cenu. Sikak par viesnicu nestastisu, jo tas sava starpa atkiras gan pec zvaigznem, gan vietas un protams apkalposanas, tikai varu pieminet ka serviss bija tiesam loti augsta limeni un biju dikti parsteigts par grieku viesmiligu un patikamo attieksmi uz katra sola. Pirms tam man likas ka Turcija ir loti laba atputa, tagad varu drosi apgalvot ka Griekija ir noteikti pakapienu augstak, vismaz Rodas sala noteikti. Bet nu biku vairak par pasu salu - sala ir dikti skaista un ir verts iziret auto uz dienu un apbraukt salai apkart. Videjas izmaksas ir ap 80-90 eur atkariba no auto izveles (t.sk. arii degviela) Mes nobraucam aptuveni 240 km, bet nu tiesam tur ir ko redzet. Loti laipni gidi, izstastija visu kur jabrauc un kas jaapskata. Salidzinajumam, tikpat maksatu ekskursija 2 personam ar autobusu, bet tad japaklaujas bara instinktam. Ar auto tomer esi brivs un vari apstaties kur velies un veltit katrai vietai tik laika cik velies, tomer mes katrs esam individuals un kas interese vienam, nepavisam neinterese citam. Vel noteikti vajadzetu veltit vismaz kadu pusi dienas Rodas pilsetas apskatei, ta ar ir ieveribas cieniga. Rezume: Loti laba vieta atputai, kur aizbraukt uz 7 dienam, 10 dienas butu pavisam ideali, bet sobrid neviens tadas celazimes nepiedava. Tas isuma ari bus viss. Veiksmigu atputu Rodas sala. p.s. Nakamais kandidats ir Kretas sala ar Santorini apmeklesanu.