Alānija

Beidzot biju nolēmusi atvaļinājumu pavadīt ārpus Latvijas robežām. Tāpēc devos uz tūrisma aģentūru izvēlēties ceļojumu. Izvēlējos Turciju – Alāniju. Izlidoju 23.06. tieši svētkos, jo galīgi negribējās nekādu svinēšanu, gribējās no visa atpūsties. Ceļojumā devos viena pati, no sākuma biju tīri nobijusies, jo man ir blonda matu krāsa un mani sabaidīja, ka turki neliks mieru. Trāpīju Turcijā laikā, kad saulē tur bija 50 un vairāk grādi. Dzīvoju viesnīcā „Seckin,” kur bija ļoti laipns personāls, kas runāja arī krievu valodā. Jūra atradās 100m no viesnīcas, jūra tīra, smiltis baltas un nekādu akmeņu! Pati pilsēta ļoti skaista, pa dienu tur klusums, bet vakara pusē sākas visa dzīve. Turki nemaz tā neplijās virsū, daži pat bija par draugiem kļuvuši. Godīgi sakot man vairāk vienai tumsā Rīgā staigāt nekā tur. Kafejnīcas uz katra stūra, viesmīļi aicina tik iekšā, veikali arī pa pilno. Cenas drēbēm tur ir ļoti lētas, salīdzinot ar mūsu cenām. Vienīgais ir jāmāk „kaulēties”. Ceturtdienas vakarā sākas centrā vietējo zemnieku tirgus, kurš turpinās līdz sestdienas vakaram, augļus tur var sapirkties pa kapeikām. Ja gribas iztusēties, tad droši var braukt uz Alāniju. Turki runā i krieviski, i angliski, tā kā sarunāties nav nekādu problēmu. Tur es sajutos kā sieviete, jo turki izturas kā pret sievieti, nevis kā pie mums Latvijā. Vīrieši tur ļoti seko līdzi savam izskatam, atšķirībā no sievietēm. Ja gribas patiešām labi atpūsties, tad iesaku doties uz Alāniju...