Mana Londona

Draugos ir atrodami ļoti daudzi apraksti par Londonu, un katrs ir savādāks, ar savādākiem iespaidiem un atmiņām.

Šī man ir otrā reize Londonā, pirmoreizi šeit biju 3 gadus atpakaļ, tikko pēc vidusskolas, un joprojām atceros ko man teica māsīca, par šo pilsētu- to nekad nevarēs līdz galam iepazīt un apskatīt, paši lodonieši, kas ir dzimuši un auguši šeit pat nepazīst visu savu pilsētu. Nu tāds tad ir arī mans mierinājums visiem , Londonu nevar apskatīt vienā nedēļā, mēnesī vai ilgāk. Un katram ir jāatrod sava daļa Londonas, kur iepazīt un parurēt sirdī.

Mūsu brauciens ir četru cilvēku kompānija no Latvijas Indijas un Vācijas, kas ilgst četras dienas.

Mēs apzināti palikām 3 dažādās viesnīcās, dažadās Londonas vietās, pati centālākā bija starp baker street un hyde park.

Pirmās dienas rītā mēs izstaigājām Haidparku, un paguvām apdekt nosuales, šo dienu veltījām Londonas tradicionālajiem tūristu apskates objektiem- bekingemas pilij, parlamentam, apskatījāmies Londonas aci, pabarojām parkā vāveres, apskatijām trafalgāra laukumu, picadilli, un esot tur ieraudzījām M&M’s world London,godīgi sakot tā ir traks, interesants un nepierasts veikals, kur pieaugušie atkal kļūst par bērniem,vienīgais ko varu ieteik neņemiet bērnus līdzi, jo nevarēsiet vairs viņus dabūt ārā. :D

Tālāk mūsu ceļš veda uz China town, vienā teikumā, mazā Ķīna, cilvēkiem kuri ,meklē augstas klases restarānus un smalku servisu te meklēt nav ko, jo viss ir ļoti piezemēti un bez lieka šika.

Mājup ceļā iestaigājām veikalā- cool britania, šeit var droši atrast jeb ko ar britu monarhijas zīmmolu, lielbritanijas karogu un visādus citādus suvenīrus, vienīgais gan, ka lēts šis veikals nav jo ir pašā Londonas tūristu sirdī- picadilli laukumā.

Nākošajā dienā mēs ņēmām metro un devāmies uz Canary Wharf, mūsu naktsmājāmuz vienu nakti. Šeit esot likās ka esam Ņujorkā, ne tradicionālajā un vēsturiskajā Londonā. Iekārtojamies, un dodamies apskatīt Temzas šo krastu, par cik ir svētdienas agra pēcpusdien Londonas tauers jau ir slēgts, bet tik un tā mums sanāk uzņemt skaistas bilsdes,pārstaigāt pāri tower bridge, un atpakaļ, apsēžamies Starbucks un izbaudām kafiju un burvīgu svēdienas pēcpusdienu.

Canary wharf rajons vakarā izskatās ļoti skaisti, šeit ir nedadz restorānu, un kanāla galā O2 arēna.

Tālāk no šejienes mēs pārvācamies uz mūsu nākošo Londonas daļu- islingtonu, šis rajonas mani patīkami pārsteidza, man ļoti atgādināja Nottinghilu, ja ne gkuži arhitektūra, bet atmosfēra droši.

Šodienu mes esam nolēmuši veltīt Britu muzeja apmeklējumam un iepirkties uz Oxford street.

Ieja muzejā ir pilnīgi bez maksas, un šeit ir bagāta eksopnātu daudzveidība no visas pasaules, Ēģipte, Roma, Viduslaiku Eiropa utt, stāstīt būtu ko daudz un dikti ko. Mūsu pēdējā pietur bija Oxford street, kas komentārus neprasa- šopiholiķa paradīze.

Lai nosvinētu mūsu pēdējo vakaru Londonā, viesnīcas reģistratūrā, vaicājam par tuvākajiem restorāniem, uz ko reģistratorīte izskatījās samulsusi, un atbilde bija vienkārša vienkārši izejiet āra un izvēlieties, ko sirds kāro.

Un taisnība arī bija, restorāni visas ielas garumā, piedāvājot visas pasaules ēdienus, mūsu izvēle krita par labu kādam Libāniešu afgāņu restrānam, un to nenožēlojam.

Pienāk rīts un mūsu ceļs ved uz Kings Cross vilciena staciju lai brauktu atpakaļ mājāspāri visai valstij.

Nekādus dižos padomus sniegt nevaru, jo tur nedzīvoju, bet dažas lietas es pārbaudīju pašas praksē.

1.Londonas metro sistēma ir ļoti vienkārša kā angliski saka fool proof- katrai līnijai sava krāsa, un gandrīz katrā pieturā var pārsēsties, lai tiktu kur vajag. Un metro kartes arī ir ik uz soļa.

2.Tūristam kurš plānojis apskatīt Londonas slavenākās vietas noteikti ieteiktu nopirkt Oyster card, un papildināt uz nedēļu pirmajā un otrajā zonā, trešo vajag ja ir plānots Grīničas apmeklējums, savādāk lielākā daļat tūristu apskates objekti ir pirmajās divās zonās.

3.Lielākā daļa apskates objektu ir par maksu, un diezgan lielu, tāpēc es ieteiktu izvēlēties vienu par kuru maksāt naudu, bet pārējos no ārpuses apskatīt, tā var redzēt vairāk un ietaupīt pāris simts mārciņas.

4.Ja vēlas apskatīt Londonu no citu skata punkta noteikti vajag izmantot iespēju to darīt ar lononas aci, bet lai nebūtu jāstāv rindā un jāizdod puse bagātības ir iespējams iegādāties kombo biļetes.Madam tisso+ londonas acs, un ietaupa labu kafijas naudu.