Hawaii

Esmu divas reizes izbaudiijusi Havaju salu burviibu, jaasaka - iista paradiize.... Protams no Latvijas ilgi jaalido un lidmashiinaa jaaizpilda deklaraacija ka tu neved neko taadu, kas salaas vareetu ievest infekciju, neko dziivu utt. Bagaazhu lidostaa izlaizh cauri attieciigai uzpariktei, kas arii nocheko, vai nav nekaadas dziivas buutnes vai veel tur kas. Laiks - mitrs, karsts, okeaana uudens - ljoti saalsh, bojaa matus. Iesaku peldeet viesniicu baseinos, bet protams arii okeaanu izbaudiit vajag. No salaam, esmu bijusi Maui, Kauai un The Big island. Visas labas, bet ja gribi prom no lielpilseetaam, tad Kauai. Maui arii ir izcila. Ir daudz dazhaadas izklaizhu iespeejas - nirshana ar akvalangu, nirshana ar pleznaam un trubinju (veerot koralljus, okeaana brunjurupuchus (izcils skats!!!), lidot helikopterii virs salaam, lidot divplaaksnii vai kaa nu to sauc (tu + pilots, kaa filmaas, veejsh sejaa), lidinaaties aiz laivas ar gaisa balonu (nu kas lidziigs), ir kino, ir veikali protams, ir viss kas pienaakas riktiigam tuurisma centram. Ir kalnu takas, ir uudenskritumi, kanjons, kalni, pljavas, golfa laukumi. Daudzi serpentiina veida kalnu celji, kur celjam ir 1 josla, taa ka visai ekstreemi, ja aiz liikuma kaads duj pretii, bet ir forshi! Jaanjem jaudiiga mashiina. Kalnos vienmeer ir krietni veesaaks nekaa lejaa. Bet nu prieksh LV iedziivotaajiem tas ir nosaciiti. Manupraat lielaakaa probleema - atshkiriiba no LV laika zinjaa ir 12 stundas, ne visai tomeer... ja te ir 3 naktii, tur ir 3 peecpusdienaa. Ja viesniicas logi iziet tieshi uz okeaanu - logu valjaa netureesi, jo okeaans ir ljoti skalsh, bet ja logs ciet - tad ir karsti. Normaalaas viesniicaas ir ventilatori. Tur dziivei ir pilniigi cits ritms, viss notiek leenaak ka ierasts pie mums, cilveeki ir raamaaki, nestaidziigi. Tak nekas nekur neaizbeegs! manas atsauksmes - IZCILA vieta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!