DEUTSCHLAND - das beste vom besten

Ir vairaku veidu iebraucēji__ daži brauc pie ģimenes...apciemot ilgi neredzēto māsu,brāli vai k-ko daži brauc, lai redzētu k-ko no pasaules - tā saucamie piedzīvojumu meklētaji...viņiem biezi vien ir 3 fotofilminjas līdz, un pirms naw tikts līdz pasai vācijai vajag jau jaunu filminju =DD tad vel pircēji..kas taisās visu naudu notērēt feinajās vācijas drēbēs... ir arī atsevišķas personas,kas kas brauc gan pie ģimenes, gan uz veikaliem un arī, lai meklētu piedzīvojumus.. tiem , kas brauc pie ģimenes neko daudz nevaru ieteikt , jo vini lielako daļu pavadītā laika runās par ģimeni, nākotnes plāniem un tadā garā... tiem kas brauc iepirkties...nu vo...tiem tur ir baigās iespējas... vislabākais laiks ir augustā..jo tad tur ir nenormālas atlaides - 75% un pat vairak..tās drebes tur bezmaz vai par brīvu var dabūt..es sawas sapņu bikses par 6 euro nopirku, tas ir tikai 3 ls( nu lab vai tie ir tikai 3 ls es nezinu, varbut 3,20,man nau ne jausmas, kā nekā man algebraa i 4 )....Kelne,Drestene, Bonna, Berline un visas lielpilsētas prieks iepirkumieim ir vienkārši ideālas...mans mīļākais veikals ir C & A...tur tadas CLOCKHAUSE drēbes baigi labaas... Piedzīvotāji (exkursanti) vienmēr dodas vispirms uz Berlīni...tur ir tāda ievērojama celtne kā Hamburgas vārti, varbūt dažš labs ir arī dzirdējis par Berlīnes mūri...mazas mazas drupatas no tā ir arī izdzīvojušas....Kelnē ir liela baznica (kōlner Domm)...vidusvācijā ir kalnaini skati..daudz vējģenerātori...vīnu kalni hvz 1000 tur vinji... Ar ecolines ( ne eirolines) brauc pa noteiktu plānu..visām lielākajām pilsētam garām( tikai ne berliei)...autobuss tā neko , bet tad divas dienas tur k-kā jāiztur...es dabūju sēdēt otrajā stāva pašā priekšā , ta tas bij vienīgais pluss, jo tās ,,garšīgās,, pusdienas, var uzreiz musarā izmest... Tātad galvenais zemtexts siten ir ..jell dārgie Latviesi brauciet uz vāciju ...(ja iespējams ,labāk ar līdmašīnu)