Jau galā...

Pamazām, tuvojoties mūsu kaimiņu galvaspilsētai- Viļņai, viņu dzīves reliefs tomēr vairs nešķita tik plakans, kā iepriekš, bet tomēr ar mūsu Vidzemes kalniem, pakalniem un aizām šie pauguri nespēj cīkstēties. Ja runā par mežiem- tad pārsvarā tie ir kārklu, lazdu un alkšņu krūmi... (Ritīgākie ērču midzeņi.) Pa ceļam nevienu priedi, bērzu, egli, vai kādu citu varenu koku es nemanīju. Ceļi šeit ir gludi, taisni un akurāti uztasīti, un ienteresantākais, tikko izbrauc ar auto ārā no kādas apdzīvotas vietas- visas ceļmalas, vai tur augtu krūmi, koki, vai vienkārši- liels labības lauks, tas tiek apjoztas ar drāšu žogu... mjā... zaļās pieturas šeit būtu visai problemātiskas, jo nāktos meklēt kādu ceļa galu. Mācība- Ja Tu kāp ārā pirms galapunkta, tad šoferītim nosauc pieturas nosaukumu, savādāk tavas somas būs iekrāmētas busa pašā tālākajā kaktā zem visām citām somām. Bet Tiešām busam bija ļoti pozitīvs šoferītis, un bez jebkādas ņerkstēšanas, viņš manas somas izķeselēja no busa vēdera dziļumiem. Super- mani sagaidīja "taksis" par 3 Ls, kuru izsauca šoferis, bet mašīna galīgi nebija marķēta kā taksis, iekšā arī- nu tāds vidējs bardaciņš, toties- ļoti foršs taksists, kurš izpalīdzīgi visas somas savālēja aizmugurē i fiksi aizveda mani uz norādīto adresi. Mājvieta... Pasaka ne studentu kopmītnes! Visa veļa, no mazā dvieļa līdz 2 segām un spilveniem tiek piešķirta atsevišķi, un tiek mazgāta 2x mēnesī. par Internetu nav jāmaksā, virtuvē pilnīgs aprīkojums, dušās eiroremonts, spogulis pilnā augumā un ledusskapis istabiņā, visur veikts eiroremonts, mēbeles jaunas, istabas gaišas, siltas un omulīgas, visur viss ir tīrs, un vēl 2 stundas dienā no 9"- 21" var grabināt klavieres piesakoties rindā aizejot kaut istabas čībās. Sanitārais mezgls- tepat aiz durvīm, uz 3 cilvēkiem- viens, nevis uz visu stāvu 2, kopā ar puikām. :P Njā, kas vēl- attieksme, no visiem 3 līdz šim satiktajiem cilvēkiem šajā valstī- viens vienīgs pozitīvisms. Un galvenais- Nekur neviens Prusaks! Labi- mans iet meklēt kaut ko ēst... :)