Pirmie iespaidi...

Nu tā- beidzot ir pienākusi tā diena, kad arī es uz brīdi pametu Lv... Tomēr, ne angliski, vāciksi vai skandināviski runājošo cilšu virzienā, bet gan tepat netālu- pie mūsu pašu brāļukām lietuviešiem... :D un ne treknākas dzīves meklējumos, bet gan lai mazliet papildinātu savu mācību pieredzi. :) Jocīgi bija stāvēt uz robežas, jo apkārt ir kopti lauki, un vienīgais, kas liecina, ka te ir kaut kāds administratīvais cents, ir laterna lauka vidū, tumši zilā tērpti robežsargi ar man vēl neredzētām uzšuvēm, un suns, kurš izošņāja, gan mūsu bagāžu, gan arī katru no mums pašiem... Pases uz robežas vairs nepārbauda, bet gan jau pirms iekāpšanas tās vajadzēja atrādīt Busa apkalpei. Stap citu- šo vēstuli es arī rakstu no busa, un ziniet, lai gan man autobusi ļoti nepatīk, tomēr bezmaksas kafija un sanitārās iespējas visu krietni atvieglo. Kādi ir mani pirmie iespaidi par Lietuvu? Man tā asociējās ar milzīgu Zemgales līdzenumu bez jebkādiem pauguriem (tagad saprotu, kāpēc leiši ir tik ekstrēmi uz mūsu kalniem, jo viņiem, vienkārši, laikam nav tādu ekstru, kā pašļūkt no piemājas kalniņa... :D , un viņi dikti sapriecājušies par savām iespējām.) Mājas... njā, arī leiši nav iztikuši bez celtniecības buma, tomēr viņiem tās māja skaut kā stabilākas izskatās, apmūrētas ar ķieģeļiem, vai kā savādāk apdarinātas, tomēr liekas, ka celtniecībai viņi pievērsušies pamatīgāk. Ceļmalas reklāmas un ceļa zīmes tādas pašas kā pie mums, par brūnās zīmes par apskates objektiem ir tikai mazliet citā šriftā. Vienīgais- burti kautkā jocīgi saskraidījuši... Un praktiski katrā nosaukumā ir vismaz viens "i" burts... mees atkal esam tāda "a" tautiņa... :D bet es varu saprast, vai tās reklamē traktorus, hosteļus vai sieru. Kas vēl... ā, arī šeit ir Maxima un Rimi, tāpat kā pie mums... :D Veiksmīgi Jums visiem... Es no Panevežas!