Aizraujos ar ceļošanu, bet ne tādā izpratnē kā to saprot parastais tūrists! [GER;AUT;NOR;ITA;CH]

Esmu parasts students, kas brīvajā laikā aizraujas ar pasaules apceļošanu, būtībā es bez tā dzīvot nevaru - ceļošana ir mana atkarība. Brīvajā laikā braukāju apkārt pa pasauli, jau kopš agras bērnības, un vienmēr atrodu aizvien jaunus veidus kā ceļošanu padarīt aizraujošāku un lētāku, kaut gan pirmajā mirklī šķiet, ka ceļojums kļūst aizraujošāks palielinot izmaksas...nebūt nē! Šajā vasarā piedzīvoju divus neaizmirstamus ceļojumus! Paralēli ceļojot, savā blogā katrai dienai veltīju savu rakstu ar spilgtākajiem notikumiem. Nekad iepriekš nebiju blogojis, bet dažu dienu laikā mans blogs bija jau starp 15 lasītākajiem Latvijā, pat īsti nerekamējot to. Man tas bija ļoti patīkams pārsteigums, ka tik daudz cilvēki juta mani līdzi un atbalsītja bezcerīgajās situācijās. Mans mērķis tagad nav uzcelt popularitāti manam blogam...nē, nepavisam! Gribu vienkārši padalīties ar saviem iespaidiem un parādīt, ka ir iespējams arī šādi ceļot! Ceļoju izmantojot Coach Surfing (nakšņojot pie citiem, pārsvarā studentiem), bet par to un visu pārējo sīkāk manā blogā: http://edgarsviss.wordpress.com/ P.s. Bloga raksti ir sakārtoti pēc laika - jaunākie raksti ir augšā, vecākie apakšā. Kā arī atvainojos par dažām gramatikas kļūdām, rakstus rakstīju uz vietas ceļojot un nepaguvu pārlasīt. Ceru, ka lasīsiet ar interesi! Priecāšos arī par atsauksmēm! Paldies! :)