Pēterburga

Biju 4 dienas ar Impro starpnieciibu un ljoti jauku gidi no Latvijas :)) 2003.gada 1.septembra nedeeljaa. Ar robezhaam nebija nekaadu probleemu,staaveejam tikai pusstundu uz visaam robezhaam.Gide jau teica,ka mums ljoti esot paveicies :))) Ko lai saka,ljoti interesanta un skaista pilseeta,tur ir ko skatiities un skatiities,vietu daudz un ljoti skaisti,bet pats ar savu mashiinu es tur nemuuzham nebrauktu,jo zog tur acis no pieres aaraa un satiksme ir kriminaala.Ielaas,kuraas ir 3 joslas tiek izveidotas 6 un visi brauc vienaa virzienaa!Taa ir iespeeja paskatiities,kaa dziivoja muusu vecaaki agraak un saliidzinaat cik taalu esam tikushi mees!!! Ar bileeteem tieshaam ir interesanti.Lielaakaa atskjiriiba ko piefikseeju bija 10x lielaaka cena tuuristiem no vieteejiem,bet mums bija labi,jo braucaam no Impro un vinjiem tur bija sava gide,kas visas biletes pirka muusu vietaa,bet mees bijaam 12.klases skoleeni no Maskavas privaatskolas :)) Ermitraazu ieskau tieshaam neapmekleet,jo taa ir laika izniekoshana,mees tur iegaajaam,10 min.pastaigaajaam un nosecinaajaam,nav ko stiept gumiju,aizgaajaam turpat interneta kafejniicaa un raxtiijaam veestules uz maajaam :)) Iesaku apskatiit tiltu pacelshanu naktii,jo tad var redzeet,kaa visi censhas veel pirms pacelshanas ar mashiinam tikt paari,kuras nesas krietni virs 100km/h Ar eeshanu tur ir beediigi,jaanjem no maajaam liidz cik var,jo tur pa 3Ls paeest nevar,vajag veel 3Ls un tad varbuutn kaut ko veederaa sajutiisiet.Interesanti,ka vinjiem tur nav tadi RIMI u.c.,veikali ir pasleepti pagrabos!!!Un piens arii jaameklee shausmiigi,likaas,ka deficiitprece taa vinjiem ir. Un leeto krievu shnabi nedzeriet,ja vien neesat hronisks alkoholikjis.Naakamaa diena ir noraxtiita,labaak nopirkt mazliet daargaaku un nemociities. Ja visur tiek pa leeto un ir sava paika,tad tur var normaali dziivot ar 5-10 pa dienu,bet,ja taa nav tad jaareekjinaas ar lielaaku summinju. Tirguu arii bijaa,domaajaam,ka varbuut kaut ko lietderiigu nopirksim.Bet jau ejot iekshaa pie ieejas staaveeja 3 dzeki skuutaam galvaam un aadas jakaas un kad izdirdeeja,ka sarunaajamies ne vinju meelee,tad saaka sekot mums.Taa kaa negribeejaas "jautrus" piedziivojums,aatri devaamies prom. Iesaku braukt grupaa un tad paintereseeties pie gides(-a),kur ir kreiso diksu un filmu tirgoshanas vieta.Taa ir kaut kaadaa seeta,bet iisti neatceros,bet zinu,ka vareeja pa 1,5Ls dabuut jaunaako muuziku,bet neiznaakushos pa 2ls ir taa veerts,jo kvalitaate laba,kalpo veel shodien :)) Bet suveniirus var iegaadaties gandriiz visaas malaas un tie ir daznedazaadakie un intersanti,dazaadas parodijas par valstu vadonjiem un taadaa garaa. Pilseeta jau skaista,tikai haoss un stiega dikti liela...Zinu,ka noteikti tur veel kaadreiz atgrieziishos :)) 2 interesanti atgadiijumi: 1.Tas jau bija gan maajupceljaa,bet apstaajaamies kaut kaada miestaa,lai uztaisiitu pieturu pachuraitis un tad redzeejaam,kaa no viena veikala,vai kroga,kas tas bija,Dievs vinj vien zin,izvelk aaraa vienu apdzeerushos veci,aizvelk aiz taa pasha kroga,nomet,iesper,uzsplauj un atstaaj!!!Tas skats mums uzreiz radiija pareizo skatu uz shejienieshu dziivi! 2.Peterhofaa,kur taas smukaas struuklakas.Izstaigaajaam visu parku,tagad jau jaaposhas maajupceljam, bet veel kaada pusstunda laika.Nolemj,ka jaaiet sapirkt veel peedeejie suveniiri turpat pie ieejas parkaa.No saakuma staigaajam un kluseejam un skatamies,kaa tiek shmaukti vaacu tuuristinji,cenas mainaas 5 kaartiigi!Tad nolemjam,ka vajag noteelot arii aarzemniekus un savaa starpaa runaajam tikai angliski,pieejam pie nojumeem un aprunaajam anglju meelee dazhaadas mantas.Bet paardeveeji tikmeer sasmaidaas un saak muus aprunaat,ka kaarteejie padumjie aarzemnieki un taadaa garaa.A,mees tajaa pashaa momentaa uz reiz uzprasam cenu cik maksa,bet krievu valodaa!!!Tad vajadzeeja redzeet vinju sejas izteiksmes un kaa vinji vairiijaas kaut ko vairaak teikt :DDD Taas bija jaukas 4 dienas ko tur pavadiijaam,ir veerts un arii sievietes tur ir skaistas,taa vien ir verts braukt!!! Es tur agrieziishos! Bet atcerieties: 1.nedzeriet leeto krievu snjabi! 2.piedomaajiet par paartiku un biljeteem! 3.tirguu esat uzmaniigi,tur var buut biistami!!! Noteikti iesaku apmekleet sho pilseetu un izbraukt ar laivu pa kanaaliem!!!