Laba vieta naktsmitnei!

Ja celojat uz savu roku,tad silti iesaku tikt lidz Vacijas dienvidiem uz Freiburgu,apmesties uz dzivosanu turpat Berzainee,latviesu Daugavas Vanagu miitnee.100 km radiusaa apskatisiet ko sirds kaaro!pabusiet gan Francijaa,gan Sveicee. Netaalu ir Strasbuura,Minhene,Baazele un Lucerna.Loti tuvu atrodas Eiropas lielakais atrakciju parks:Europa-park. Mes devamies no Ventspils divas gimenes ar mikroautobusu.puse celu nobraukusi,palikam pa nakti viesnicaa Polijas Poznanjaa.tad pieveikusi otru pusi cela,veelu vakaraa ieradamies Freiburgaa,kur muus sagaidiija divas bezgaljaukas latviesu meitenes Dina un Agnija.ieradija mums istabinas,uzklaaja gultinas un teicas no riita uz brokastiim pamodinaat.noiiret istabinu nav dargi-18 eiro diennakts.brokastiis fantastiski garsiigs biezpiens un citi labumi,pec izbrauciena pa viina kalniem,mus sagaidiija satiigas vakarinas.aiz maajas atrodas ap 5 hektaari kalnu plavas un mezs.un tos solinus,uz kuriem seedot var noskatiities leja uz pilseetas uguniim,es muuzham neaizmirsiisu.tapat kaa zvanu muuziku,kad sasaucaas visi Freiburgas apkartnes zvani!un lidojosi jaantarpini!panem tik segu un spilvenu un iekartojies tik eertak uz nakti.no sii solina man bija visgrutaak skirties.lai arii kur mes bijam pa dienu aizbraukusi,vai uz Reinas udenskritumu,vai uz Bodenes ezeru,vai uz Colmaru pec laba Pinot Noir francu viina,mani sis solins vilka pie sevis.arii sobriid domas esmu tur apsedusies. Ja planojat apcelot vacijas dienvidpusi(shvarcvaldi,bavariju), iesaku apmesties Freiburgaa,Berzainee.tel.:0761-53340)fax:0761-5565922.