4.reizi Alanyā, 7.reizi Turcijā :)

Kā jau parasti, kā jau ierasts, katru vasaru uz jāņiem dodos ceļojumā:) šogad sanāca tikt prom no ierastās rutīnas vēl ātrāk, izlidoju 16.06, šoks protams liels pēc ierastā čarterīša , priekšā lielā globe lidmašīna, turku personāls un turku pilots, turki miedz ar aci vēl esot RIXā :) Bet par brīnumu aizlidojam pavisam mierīgi:) Gaisa temperratūra +29 (19 vakarā) :) Dzīvoju es kā parasti viesnīcā Muz, izvēlos viņu nu jau 4.reizi. Maza viesnīca, pašā jūras krastā , nav jāšķērso nekādas šosejas utt. Katram klientam individuāla pieeja. Cilvēku nav daudz un kopumā mierīgi :) Pirmajā dienā laiks mūs galīgi neiepriecina vismaz ne no balkona loga), lidz 15- apmācies, taču silts :) ar katru dienu dzīvojot palika aizvien karstāk, līdz sasniedza +48- ēnā :), ūdens- +28. ko gan vairāk var vēlēties ?:) Negribu iedzilināties ekskursijās, viesnīgais kur braucu katru gadu tā ir turku pirts, taču šofad Novatours ir galīgi izlaidies un piedāvā kaut kādu lēto, atšķirībā no pagājušā gada. tā ka ja ir iespēja palūdziet uz pirti aizbraukt ar lietuviešu cilvēkiem (ja braucat ar novatoru), maz ziņoja ka lietuvieši savējos vadā vēl uz to labo:) Vēl ir dikti labas ekskurrsijas, bet par tam jau ir izstāstīts 100. reizes. Jāaizlaiž uz jeap safari un uz zilo kanjonu :) tas ir skaisti :) Alanya ir ļoti forša pilsētiņa. skaista daba. osta, clubi. viss kā nākas :) neko daudz nerakstīšu,ja kādam rodas jautājumi par Turciju (Kemeru,Marmarisu), vai īpaši alanyu, droši jautājiet personīgi:) atbildēšu pilnīgi labprāt. Plānoju aizbraukt septembra beigās vai oktobra sākumā,ja kāds ar taisās uz Alanyu šajā laikā , ziņo man :)