NY & onathers

"Nolasiet mums lekciju "NY kontrastu pilseeta"" "Da nebiju es NY, biju Stambulaa" "A kaada starpiiba NY vai Stanbula?!" Njaaa tas bij fragmentinsh no veel PSRS komeedijas "Briljanta roka" Te es pievienojos visiem kuri raksta par kontrasu valsti. Kautgan visiem vairaak vai mazaak var piekrist par vinju izjuutaam ASV, jo valsts ir tik dazaada (gan daba, gan cilveeki) un katrs no mums ar nav vienaads un katram ir savas veelmes un emocijas. Bet tas ievadam. Par savaam sajuutaam vai ieteikumiem peec nu jau 1 gada pavadiitaa. 1. Izveelieties kaartiigi kuraa rajonaa dziivot. Ljoti neiesaku dziivot Afroamerikaanju rajonos (jaapiebilst ka es nu galiigi neesmu rasists un ir pat dazi pazinjas no taas vides), tas ir biistami Juusu mantiibai un pat dziiviibai. 2. Daudzi lamaa eedienu. Nu neediet draugi Fastfoodos un citos McDonalos. Prieksh taa ir ljoti leeti Kjiinieshu restoraani, mazliet daargaaki, bet nesameeriigi labaaki Taizemieshu virtuves restoraani, nu un tad paareejie BBQ ar steikiem uc. Ja dziivojat maajaa ar virtuvi, tad varat pashi gatavot zupas un paareejo ko sird veelas. Un nav taa ka nevar dabuut visu. Lielaakaas pilseetaas ir taa saucamie krievu veikali, kuros varnopirkt rupmaizi un pat Latvijas sprotes. 3. Iekraato naudu var teereet dazaadi, bet iesaku teereet dreebees, tehnikaa un galvenais celjojumos pa ASV. Leetaak sanaak ar mashiinu un teltiim. Bet taisniiba arii ka sheit ir dazaadas atlaides un buutu stulbi uz LasVegsu doties ar teltiim. 4. Prieks viirieshiem! Veci sievietes te pamataa iedalaas divaas daljaas a) preceeties, preceeties, preceeties... b) tikai kad vinjai vajag viirieti uz vienu nakti un tad by I will coll you... Un to zvanu juus nesagaidiisiet. Bet par to preceeshanos ir taa, ka ja jums nav stabils staavoklis vai ljoti biezs maks tad nepaaraak ceriet uz to. Nu ir veel arii neliela daljinja no peerkamaam sievieteem un ir arii taadas kuras var arii iemiileeties neskatoties kas juus esat, bet vispaar diezgan puritaaniskas. 5. Ja Jums patiik dziivot lielpilseetaas (juus domaajat kanevarat bez Rigas muuriem), tad nebaazat degunu provincees - tur buus garlaiciigi, neskatoties uz skaisto dabu, tad jau labaak NY, vai Chikaaga, vai LA vai citas... 6. Ja patiik saulainais laiks, tad labaak ir rietumu piekraste, vai austrumos saakot no Virginia un uz leju. Bet te jaamin, ka austrumu pikrastee katru septembri plosaas Harikaini un Juus nebuusiet pasargaats ka Jums nebuus jaaevakueejas un juusu maaju ar visaam mantaam var aizpuust pa gaisu. Bet atkal Rietumkrastaa ir zemestriices. Nu gan es te laikam sabiedeeju. Bet jaasaka taa ka tieshi tur arii dziivo visvairaak to cilveeku un daudzi no ziemelju rajoniem sapnjo dziivot tur. Taaka nekas briesmiigs tas nav. Nu tas bij mans skatiijums