tas bija super

šo vasar apmeklēju tādu valsti kā Dienvidkoreja, iespaidi man paliks atmiņā uz mūžu.. .. sākot ar garšīgajiem un veselīgajiem ēdieniem, skaisto dabu (itsevišķi kalniem), laika apstākļiem (jūlijā bija nedaudz par karstu +35C ), attīstīto un pārdomāto infrastruktūru, un apdzīvotību (~55miljoni un teritorija ~2-2,5 Latvijas)... vēl ievērības cienīgs fakts, ka noziedzības līmenis ir niecīgs. Cilvēki Korejā ir jauki un atvērti, ar sevišķu cieņu viņi izturas pret vecākiem cilvēkiem. ..īsāk sakot iesaku jums aizbraukt, biļete turp atpakaļ maksā ~450Ls ja būsiet Dienvidkorejā iesaku apmeklēt : *Imperātora pili *DMZ (vieta kur Koreja sadalīta divās daļās) *Namdaemunas tirgu *atrakciju parku EVER LAND (apmēram 25km no Seulas) un LOTTE WORLD (+/- centrā) *uzkāpiet kādā kalnā (tur viss ir civilizēti ar norādēm utt., kalnā kāpšana ir daudzu korejiešu hobijs līdz sirmam vecumam) * un pamēģiniet garšīgos ēdienus :) P.S. un tie kas domā ka neko tur nesapratīs, esiet mierīgi, lielākā daļa uzrakstu un norāžu ir dublētas angļu valodā/