Brazīlija - valsts uz kuru vēl noteikti atgriezīšos!

Viss mums sākās ar ļooti garu pārlidojumu, kas man bija grūti paciešams. Viens ar no iemesliem bija tas, kad biju tikai 13 gadus vecs. Pirmā pilsēta Brazīlijā - Recife. Es, kopā ar savu tēti un vēl 3 tēta draugiem braucam uz pludmales volejbola sacensībām. Galamērķis - Fortaleza. Sākšu visu no sākuma, tātad jau pie pirmās viesnīcas Resife, taksists mēģina mūs apkrāpt. Mēs, pārguruši pēc ilgā lidojuma nespējam vēl īsti saspringt, iedodam tam naudu, bet viņš to paslēpj iekškabatā un saka, ka lai nekur projām neejam, jo neesam vēl norēķinājušies. Vāks. Pirmais iespaids diezgan graujošs. Ieejam viesnīcā nolikt mantas, uzreiz pārģērbjamie, lai aizietu uz okeānu nopeldēties. Ārā jau tumšs, bet tur valda šausmīga eksotika. Viens aborigēns pludmalē ar nazi nosit kokosriekstu no palmas un piedāvā mums to nopirkt. Mēs protams neatsakāmies, jo ko tādu šeit nenoprovēsi. Viņš kokosā izdur caurumu un piedāvā ar no tā padzerties. Nu nekas īpaši garšīgs, bet ir to vērts pamēģināt. Ejam nopeldēties - ūdens ap 28 grādiem, liekas fantastika. Jau vēls vakars. Aizejam uz veikalu, nopērkam pārtiku un čillojot dodamies atpakaļ uz viesnīcu. Pēkšņi uz ielas, divi jaunieši ar riteņiem, kādus divus gadus vecāki par mani, draudot mums ar pistolēm atņem pārtikas maisus, mugureni, botas un maku. Paši aizbrauc mierīgā ceļā vienvirziena šosejā pretējā virzienā. Paldies Dievam makā nebija nekas svarīgs iekšā un naudu atstājām viesnīcā. Šie divi jaunieši patiesībā deva ar savu eksotiku un pārdzīvojumu, bėt priekštats par zemi protams sabojājās ņemot vērā vēl to, ka mums šai valstī naksies pavadīt vēl divas nedēļas. Nākamajā dienā lidojums uz galamērķi - Fortalezu. No paša sākuma, viens ļoti laipns taksists, diezgan brīvi runājošs angliski, aizved mūs uz ļoti labu viesnīcu ar akvaparku. Cenas gan nav mums pieņemamas, jo viesnīca atrodas pārāk tālu no centra un līdz ar to arī no volejbola laukumiem. Mums tas neder. Paliekam tur vienu nakti un jau nākamajā dienā pārvācamies uz daudz pieticīgāku viesnīcu, pie pašiem laukumiem un tas mūs ļoti apmierina. Nākamajās dienās aizbraucam uz dontouvnu - visapkārt 5* viesnīcas, kas līdzinās debesskrāpjiem okeāna malā. Atgādina štatu klipus un Miami. Skats burvīgs (diemžēl neesmu vēl ielicis bildes no ceļojuma, lai varētu paīstam saprast, kas tur darās, bet varat ieiet googl`ā un sameklēt attēlus uzraksot "Fortaleza" un jums viss tāpat taps skaidrs. Vienā no ceļojuma dienām aizbraucam uz atklāto akvaparku - neizsakāma platība ar neizsakāma daudzuma atrakcijām. Lai gan jau iepriekš daudz kur biji ceļojis, daudz biju redzējis, priekš maniem 13 gadiem, tur bija tīrā fantastika. Akvaparks tik liels, ka var apmaldīties un pusdienu neatrast izeju. Sākot no bērnu atrakcijām beidzot ar atrakciju "Kamikaze", kas ir kādu 8u stāvu māju augstumā un vācieši uzkāpjot līdz augšai, paskatoties lejup, visi kā viens, dodas trīcošām kājām atpakaļ. hehe. Ņemot vērā vēl to, ka uz to laiku itkā vēl nebija atvērta pati bīstamākā truba. Uz turieni veda ar liftu, bet tobrīd viņiem kautkas tur bija nojucis ar elektrību. Bet man arī bez tā pilnībā pietika. Pat iespaidus nebija, kur īsti likt. Un tad visbeidzot pastāstīšu nedaudz par okeānu un pludmali - pirmajos ~30metros ir kautkur pusmetru dziļš, pavisam mierīgs 32 grādu !!! silts ūdens. Takā vannā. Bet pēc tiem 30metriem sākas sērferu paradīze - vislielākie vilņi vistrakākajiem raidotājiem. Atceros - guļu virs ūdens virsas, ceļa dziļumā, sāls ceļ uz augšu, un skatoties zilajās debesīs priecājoties par sērferīšiem, domāju, ka labākas vietas uz pasaules nav. Un mana pieredze rāda, ka nekļūdījos. Esmu bijis vēl Bali - Indonēzijas sala, par ko visi ir pārfanojušies, saprotu, ka tā nestāv pat tuvu Brazīlijai. Un par tik par cik, mūsu mērķis bija apraudzīt velojbolu, mēs gūstam vislielāko baudu no šī ceļojuma, jo dzīvajā apskatām bīča karaļus. Un es tiešām esmu pārliecināts, ka noteikti vēl tur atgriezīšos.. nē - tas ir vairāk, kā skaidrs.