14 dienas paradize

Pasa sakuma nacas paciest 5 stundu lidojumu lidz Taskentam. Taskenta bija tikai viens veikals uz visu air portu. Un bija loti piepipets. Tomer tas bija ta verts jo vel pec 9 stundam musu lidmasina nolaidas Bangkokas lidosta. No sakuma iespaids nebija ispasi labs ,divains gaiss un visur bija loti stipri kondicionieri.Pec kadas stundas musu grupai pakal atbrauca autobus.Mums bija vienkarsi brineskigs gids. Vinu sauca Tonijs.Vins perfekti prata runat krieviski tapec sazinaties ar vinu nebija nekadas problemas. Ta nu mes autobusa kur bija loti auksti neskatoties uz to ka ara bija +30 Visa musu grupa brauca uz Viesnicu. Viesnica bija loti skaista un man ta loti patika. Tomer pec divam dienam mums bija jabrauc uz Pataju. Pirmo dienu mes nekur nebraucam tikai atputamies starp viesnicas sienam un peldejamies baseina kurs atradas ara diezgan augstu virs bangkokas ielam . Skats no turienes man loti patika bija pat nedaudz baisi. Viss gais itka bija vilnos , bet no vienas puses viss ir peleks pilns ar torniem , bet no otras ir pavisam mazas budinas kuras gandriz nava redzamas starp zalajam palmam. Pirmspedeja diena kuru es pavadiju bangkoka es ar gimeni devos braukt pa upi. Pa to braucot vareja rezet loti daudz kloesteu(varbut ari kludos nosaukuma) Tie visi bija rotatiar zeltu un maziem stikla krasainiem gabaliniem kuri izskatijas no taluma ka dargakmeni. Pec kada laika apstajamies pie kada no daudzajiem klosterie, kur vareja pabarot zivis. Zivis eda pilnigi no rokam.Atpakalcela kad mes jau braucam atpakal uz piestaju pie mums piebrauca sieviete ar mazu laivinu kura bija parkrameta ar visadiem produktiem. Pectam kad mes apstajamies piestaja visus kuri sedeja labaja puse riktigi parslaca udens. Nakamaja diena mes devamies prom uz pataju nacas atvadities ar otru grupas dalu , jo vini devas uz pavisam itu vietu . Ta mes kadas 2 stundas braucam uz Pataju pa celam vel iebraucam krokadilu ferma. Tomer tur es pirmo reizi pa visu celojumu vilos . no sakuma divi viriesi vienkarsi dauzija krokodilus ar bambuku velak vini baza ieksa savu galvu krokadiliem mute.Tacu neskita ka tas bija kas fors. Kad bijam nokluvusi Pataja. Biju gluzi laimiga jo tur bija tik skaisti viss bija loti krasains un skaists. Pirmaja diena kad tur nokluvam mes vienkarsi atputamies. Bet nakamaja mes jau devamies uz trasvestitu sovu. No sakuma pat nesapratu ka tie visi ir viriesi domaju "kads tas ir trasvestitu sovs ja te ir tikai sievietes." Tikai pectam sapratu ka tie visi ir viriesi. Taja pasa diena devamies esuz orhideju parku kur mes no sakuma varejam pastaigat pa brineskigu parku kur bija loti skaistas pukes , bet velak gajam skatities uz zilonu sovu kur vini gan speleja basketbolu gan futbolu. Pec dazam dienam es un mana gimene devamies braukaties uz ziloniem. Bija loti jauki jo mes braucam pa skaistam vietam kur bija daudz ziedu uz dazadu auglu. Palika nedaudz bail ,kad zilonis skersoja udeni. Pec tam mes devamies est cusku. Vinai pat man skiet nebija garsas vieni kauli. Vel pec kadam 2 stundam visi kopa aizbraucam lidz muzejam kur pa brivu ar mazu tramvajinu vareja izbraukat muzrju kura bija daudzi roboti , kuri radija ka agrak dabija dargakmenus. No pasa sakuma kad mes tur atbraucam mes at nezinajam kas tas ir par muzeju. Taja pasa muzeja ari bija milziga galereja kur bija visadas darglietas. Vel pec dazam dienam devamies uz koralju salu. Man loti patika. Tur mes pavadijam veselu dienu. Es gan pabraukaju ar udens motociklu gan ari palidoju gaisa piesieta ar striki pie motorlaivas. Kad atlika vel divas dienas pirms aizbrauksasnas mes noirejam laivu vai pat to vareja nosaukt par kugiti. No turienes mes varejam makskeret tikai es vareju maskeret tikai ar stiepli es nokeru divas govis.Ta saucas tas zivis vinam bija lielas acis uz veders bija plakans un vinam nebija zvinas , ja vinas pataustija tad vareja just ka ada vinam ir tiesi tada pati ,ka kaka mele. Un pasa pedeja diena iekrita jaunais gads. Mes to svinejam viesicas. Bija tik skaisti apkart atradas daudz ledus skulpturu Viss bija loti smuki izrotats. Skaneja gandriz tikai krievu muzika jo visi prata viesnica runat krieviski. Tiesam laiku pavadiju loti labi. Ta ari beidzas musu brineskigais celojums uz Taizemi. Man tur loti patika un es iesaku aizbraukt uz turieni ,jo tur ir ko redzet.