SUPER

Egipte tas bij kaut kas fantastisks,...Pagashgad biju sharm el sheihaa un visi arabi bija tik uzbaazigi,bet taga atlidojuu no kuurorta,kas atrodas 30 km no hurgadas.El gouna ir ostina ar Tadam jahtam viesnicas labas,arzemnieki tur ir sapirkushies villas un pa vasaru tur brauc dziivot utt,tur ir loti labs golfa laukums un daudz kas citts.man ljoti patika kaapt Mozus kalnaa:):)shis kalns esot kalns kur itkaa piedod greekus kad cilveekstur ir uzkaapis un sagaida saulleektu:)Egipte man tagad asociejaas ar koralliem un mazajaam kraasainaajaam ziviim:):)mees neniraam bet snurkeleejaam ar to trubinju:):)mees no riita izbraucaam ar kugiiti un bija vairaaki rifi un kugiitii arii bija instroktors kurs paliidzeeja ja bija vajadziiba:):)bija labbs eediens utt...iesaku izmeiginaat:)vispaar ar gimeni tur ir veerts braukt atpuusties.....es un mana gimene esam cilveeki kuriem siltums patiik,un varam gulshaaant sauliiteee:)))Ir veerts aizbraukt arii tad ja gribas tikai taa....nekur nebraucot araa no pilsetas...Vieniigi var gadiities ka vareetu buut lielaaks veejs...