Ķīļu sala - Kihnu

Ir iepazītas jau 10 Igaunijas salas un šonedēl, ceturtdien un piektdien kopā ar lieliskiem ģeogrāfiem plānoju iepazīt arī 11. salu, proti Aegnnu un sestdien ar savu labāko draugu Ivo dodos uz Ruhnu - Roņu salu... Turp braucu gan ar jahtu, domāju ka pēc Aegnas tūres būšu noguris, tāpēc ceļoju ar bikiņ slinkāku transporta līdzekli. Ja būs laiks un atsaucība no lasītāju puses tad iepazīstināšu ar visām Igauņzemes salām, kur ir būts, bet ja ne tad Kihnu sala ir tā, kur katram latvietim reiz ir jāaizbrauc... Šajā salā dzīvo arī salas eksperte Evi, kura runā tekoši latviski. Tātad pat tie letiņi, kuri nerunā nevienā svešvalodā tur var justies kā mājās... Pagājušā gada septembra pēdējā nedēļā es ar 20 savas audzināmās klases skolēniem devos uz UNESCO pasaules kultūras mantojuma pērli Baltijas jūrā, proti, uz Kihnu salu. Interesanti ir tas, ka ne tikai visiem skolēniem, bet arī man tā bija pirmā reize Kihnu salā. Šo salu var apmeklēt arī tie, kuri nolēmuši doties uz Igauniju bez automašīnas, jo Rīgu ar Pērnavu savieno laba autobusu satiksme.