Pārgājiens Kolka - Rīga! 01.07.2011 Pēdējā diena

# Pirmā diena ŠEIT. [Ierašanās Kolkā] # # Otrā diena ŠEIT. [Kolka - Kaltene] # # Trešā diena ŠEIT. [Kaltene - Bērzciems] # # Ceturtā diena ŠEIT. [Bērzciems - Jūrmala] # Ceļojuma foto apskats ir atrodams šeit: Spoki.lv portālā Draugiem.lv galerijā Pamodos 0700 no rīta... Gulēju šausmīgi. Es nevarēju aizmigt, jo nežēlīgi sāpēja ceļgali. Odi bija vairāk nekā Kolkas mežos! Pat zem pončo nebija glābiņa! Taču kaut kā izdevās iemigt! Pat tad kad iemigu, nācās pamosties, jo tieši man blakus kādam vajadzēja pus divos naktī saukt savu kranci Cēzaru, tad vēl kāds gribēja uzdziedāt.. Plus vēl uz nojumes pončo bija izveidojies kondensāts, kas visā šaurībā bija reti pretīgs slapjums! Mana kļūda nojumē bija, ka es to uztaisīju par šauru! Tāpēc, kad grozījos nācās piedomāt, lai visu nedabūnu sev uz galvas! Taču rīts ir sagaidīts! Pabrokastojis turpat uz soliņa, soļoju tālāk... Pa ceļam gāju garām prezidenta rezidencei pie Majoriem! Drošībnieki laikam mani uzskatīja par kādu bīstamu tipāžu un pastiprināti vēroja mani! Dzirdēju, kā vienam no šiem rācija izdvesa baterijas beigu signālu, šis aiznesās kā vējš! :D Interesanti, gāju gar pludmali 100 m prom no tā bunkura! 0900 ierāpoju Majoros! Beidzot es biju uzvarējis jūru! Pirms gada es paliku un nācās man kapitulēt tai dēļ saberztajām pēdām! Taču tagad es to uzveicu! Iegāju Jūrmalā, un pa Jomas ielu devos ārā... Bija nepierasti atkal dzirdēt kņadu, un neredzēt sev pa kreisi bezgalību un priekšpusē un aizmugurē sastingušas ainavas! Bija dzirdams klusums.. Jūras nebija.. Nedaudz palika skumji, jo patika atrasties labāk pie jūras nekā kaut kur citur pilsētā! Kā nekā vietām bija pludmales, kur tās vienīgie iemītnieki bija tikai meža zvēri!
Izgājis pa ceļam caur Rimi veikalu pie Līvu akvaparka, devos ārā no Jūrmalas, uz Rīgu! 1155 izgāju no Jūrmalas un atpūtos, jo jutu ka iešana kļūst aizvien smagāka.. Man garām brauca nīderlandiešu velotūristu grupiņa, un viens vīrietis no šiem apstājās un uzjautājas kas es tāds, no kurienes uz kurieni es dodos! Izrādās jau iepriekšējā dienā kaut kur bija mani nofraktējuši ejam! :) Pārmijām pāris vārdus un arī es devos tālāk! Izejot no Jūrmalas bija neliels morālais pacēlums, kas lika piemirsties visām grūtībām..
Taču ātri viss norima, jo iet kļuva aizvien smagāk... Nu vairs tās nebija psiholoģiskas iedomas, jo pēdas sāpēja pa īstam. Sāpēja pēdu kauli! Tikai tagad ir pārstājuši sāpēt (10.07.2011)! Mans iešanas ātrums samazinājās katastrofāli! Nu es viens pats vilkos knapi ar 2,5-3 km/h ātrumu! Piestāju pie Babītes un Piņķu pagrieziena tilta.. Apsēdos, un zem tilta 15 minūtes izslēdzos! Jutu, ka mans limits ir sasniegts! Sākotnējo Rīgas mērķi saīsināju tikai līdz Rīgas zīmei.. Sasniedzu arī to - 1240.... Tur es nolēmu izstāties... 150 kilometri ir noieti 3 ar pusi dienās...
Bēdīgi, ka no visa noietā ceļa gabala nespēju pārvarēt tikai pēdējos 10 km... Tas tiešām saskumdināja uz to brīdi! Šobrīd jau esmu priecīgs par to pašu! :) Pieļāvu iespēju gājiena beigās, ka šāds pārgājiens varētu tikt rīkots kā ikgadējs, jo šajā pārgājienā tiek pārbaudītas vistiešākajā mērā katra cilvēka psiholoģiskā noturība uz grūtībām, spēja pārvarēt sevi un savas problēmas! Šis pārgājiens nav tik smags fiziski, cik tas prasa prāta noturību! Jo ir ļoti sarežģīti turpināt ceļu, it sevišķi beigās, kad visapkārt ir civilizācija. Kad cilvēki garām brauc ar riteni, kad cilvēki ērti iekārtojas mašīnā un aizbrauc kur tiem vajag, kad autobusu pieturās pietur transports, kurš vai māj ar roku un saka Tev "Nāc! Kāp iekšā! Un tavas ciešanas būs beigušās!" Un jo vairāk uz beigām, jo biežāki transporti, jo grūtāk tam pretoties! Reizēm domāju, kas ir tas iemesls, kas dzen mani un sev līdzīgos cilvēkus dzīties pēc šādiem pārbaudījumiem atkal un atkal... Laikam tā ir tā fantastiskā sajūta, kad esi izdarījis ko tādu, ko nevar kurš katrs izdarīt.. Kad esi piespiedis un pārvarējis sevi... Tā lieliskā sajūta par beigām, kad esi veiksmīgi izpildījis sākumā šķietami neiespējamo priekš sevis.... Tas bija tā vērts. Kopējās pārgājiena izmaksas uz cilvēku - ~15 ls (skaitot ceļa naudu) Šīs 3 ar pusi dienas pavadot mājās es noēstu vairāk.. :D SEKO UN UZZINI PAR CITIEM INTERESANTIEM PASĀKUMIEM PIRMAIS: http://www.draugiem.lv/streelnieks.lv