Pārgājiens Kolka - Rīga! 30.06.2011

# Pirmā diena ŠEIT. [Ierašanās Kolkā] # # Otrā diena ŠEIT. [Kolka - Kaltene] # # Trešā diena ŠEIT. [Kaltene - Bērzciems] # # Piektā diena ŠEIT. [Jūrmala - Rīga] # Ceļojuma foto apskats ir atrodams šeit: Spoki.lv portālā Draugiem.lv galerijā Ceturtās dienas rīts... aizgulējāmies.. Naktī bija mazliet pagrūti aizmigt, jo uzmācās nedaudz odi! Bet tas nebija liels traucēklis! Bija paredzēts mosties 0430, bet nenostrādāja modinātājs! Atvēru acis 0550, 20 minūtes pirms Rihardam vajadzīgā autobusa! Šis aiznesās kā vējš! Lēnām paēdu brokastis ar Pēteri, sakārtojāmies. Rīts bija apmācies. Šķita ka drīz būs lietus! Vispār interesantu lietu novēroju, jau otro gadu pēc kārtas! :) Izrādās, ka Rīgas jūras līcī, mākoņu masas ienāk caur Irbes šaurumu! Un tālāk tās izplatās un aiziet uz centrālo Latviju! Tā vis nav, ka pa taisno viss šķūrē iekšā! Kad bija viss savākts, Pēteris vēl joprojām nevarēja kārtīgi paiet! Tā kā uz Enguri ir jānonāk šā vai tā, teicu šim, lai viņš iet ārā uz ceļa un lēnām ejot stopē! Jo gar jūras malu iet būtu apgrūtinoši viņam! Tā arī izdarījām! Pēc apmēram 1 h, 0810 biju ieņēmis Enguri. Ieslēdzu telefonu, lai paziņotu šo priecīgo vēsti un uzzināju, ka Pēteris jau ir veiksmīgi ceļā uz mājām! Aizveda šo līdz Tukuma aplim un drīz vien nāca autobuss! :) Engurē neko daudz neuzkavējos! Iegāju veikalā, papildināju atkal pārtikas krājumus, ūdens krājumus un atteicies no pārdevējas laipni piedāvātās kafijas devos tālāk! Ļoti novērtēju viņas laipnību, bet kafija izsausina ķermeni un līdz ar to rodas nevajadzīgs ūdens patēriņš! Tā kā bija liels gaisa mitrums, skaidri kaut ko saskatīt nevarēja tālāk par 3-4 km! Uz horizonta bija tikai grūti saskatāms krasta apveids - mērķis, kur vismaz man tajā dienā bija jānonāk! Tā kā šis tas no kravas bija jāņem man ,tad ūdens (5l) sastādija man kritisko masu! Sāka ļoti spiest soma uz pleciem! Nācās biežāk veidot atpūtas, jo brīžam sāpes kļuva pat kaitinošas! Kad pagāju garām Plieņciemam un tuvojos Klapkalnciemam, sākās pirmie lūzuma punkti! Mērķis - Ragaciems bija skaidri redzams, taču sākās psiholoģiskās grūtības! Pagājušo gadu paliku tieši tur, pieveicis 110 km! Taču šogad es nemaz nedomāju tur apstāties! Ejot tuvāk man sāka aizvien vairāk sāpēt pleci, ceļgali un jau jutu, ka esmu sastiepis tāpat kā Pēteris - labajai kājai priekšā muskuli! Viss sāka sāpēt! Taču apņēmības pilns, veicot vairāk, bet īsākas atpūtas, es vilkos uz priekšu! Pēdējo stundas gājienu (jā, aizmirsu piebilst, ja attālumu sāku jau pirmās dienas pēcpusdienā rēķināt uz aci stundās nevis kilometros), vilkos lēnu, taču bez apstājas! Paeju garām priedei, zem kuras pagājušo gadu aizgāju gulēt.. vēl vismaz 300 m.. 200.. 100... tad ieraugu mazu būvīti pie Ragaciema bākas un velkos atpūsties.. Tieši 1600 ierados! tad gan es izlēmu, ka vismaz 2 h atpūtīšos, jo katrs nākamais solis ir mans personiskais rekords! Turpat nometu paklājiņu, nolikos un gulēju! Pēc tam paēdu un ap 1830 izgāju ārā.. Atpūta bija nākusi krietni par labu! Bija daudz vieglāk iet, pēkšņi visas kaites kļuva kā ar roku noņemtas! Vēroju kā velkas lēnām negaisa mākoņi... Jau laicīgi pie Lapmežciema izvilku ārā savu pončo, un biju sagatavojies lietum! Cilvēkiem jau pirms tam aptrūkās valoda mani ieraugot, taču nu tiem brīžam šķiet ka sāka iztecēt acis.. :D
Visi kā viens uz mani skatījās. Laikam nebija redzējuši cilvēku, kas ir LA zābakos, parastās kamuflāžas biksēs un prastā maikā ar divām somām.. Pie Bigauņceima mani panāca arī lietus! Daudz nelija, bet redzēju, kā pie Rīgas viss ārdās! Ieejot Jaunķemeru pludmalē, redzēju, ka nupat ir tikai gājis pāri! Cilvēki blendza kā vēl nekad. Tā es lēnām vilkos uz priekšu ar mēŗki aiziet pēc iespējas tālāk.. Nekas interesants pa ceļam nenotika, kā vien apkārtējo šokētā reakcija un skats, kā negaiss aizplosās kur nupat pirms pāris stundām gāju... Mazliet interesantāk bija Vaivaru pludmalē! :) Tur bija kaut kāda pludmales telts, kur spēlēja taustiņinstrumentus un dziedāja laikam Juris Kulakovs! Pa gabalu izskatījās pēc šī! Protams, redzu ,kā viena galva paskatās, nokustās mute, un pēkšņi neviens vairs neskatās uz viesmāksliniekiem, bet lūr uz mani! :D Viss galds kā pēc komandas sāka skatīties uz mani! :D Nu jā, man jau smaids parādījās.. :) Nonācu beigās šādā garā līdz Mellužu peldvietai! Tur nolēmu šai dienai mest mieru! Pa visu dienu biju pieveicis ap 60 km, jutos pārguris un ierīkoju zem soliņa sev naktsmītni un vienkārši likos gulēt... Pulkstenis bija ap 2330...
SEKO UN UZZINI PAR CITIEM INTERESANTIEM PASĀKUMIEM PIRMAIS: http://www.draugiem.lv/streelnieks.lv