Pārgājiens Kolka - Rīga! 27.06.2011

# Otrā diena ŠEIT. [Kolka - Kaltene] # # Trešā diena ŠEIT. [Kaltene - Bērzciems] # # Ceturtā diena ŠEIT. [Bērzciems - Jūrmala] # # Piektā diena ŠEIT. [Jūrmala - Rīga] # Ceļojuma foto apskats ir atrodams šeit: Spoki.lv portālā Draugiem.lv galerijā No 28.06.-01.07.2011 notika viens mazs pārgājiens, apmēram 150 km garumā.. Lai gan sākumā plānots bija noiet apmēram 160 km, taču beigās objektīvu apstākļu dēļ iznāca mazliet mazāk, kā vajadzēja, taču rezultāts tāpat ir ievērojams! Pasākums tika rīkots par godu www.streelnieks.lv atklāšanai! Respektīvi bija plāns - ja izturēsim mēs, tad arī STREELNIEKS.LV izturēs vēl jo vairāk un godam to arī izdarījām! P.s. Ceļojuma aprakstu taisu pirmo reizi, tāpēc atvainojos par iespējams pārlieku garo izplūšanu! Saprotiet - practice makes perfect! 27.06.2011 Kaut kad pa dienu un vakarā... Lai arī STREELNIEKS.LV pārgājiens tika plānots jau krietnu laiku, tomēr pašās beigās sanāca kaut ko "noraut!" Protams, galvenokārt biju jau vainīgs es! :) Tā kā 25. datumā uzņēmumam paredzēts veikt kārtējos pasūtījumus, kas iekrita brīvdienā un arī Jāņi pirms tam nedaudz sarežģīja situāciju ar bankām, vajadzēja visu novilkt un pabīdīt vienu dienu uz priekšu! Patiesībā īpaši neiespringu uz mantu kārtošanu! Ko apmēram vajadzēja līdzi zināju jau pirms tam, un 40 minūtes pirms izbraukšanas no mājām, mierīgi visu sakrāmēju un neko pat neaizmirsu! Viss kas bija nepieciešams: garais un īsais apģērbs, zābaki, botas, Shemagh lakats, pončo, medicīnas aptieciņa ar daudz pretcaurejas līdzekļiem (šitā kaite var būt pat diezgan bīstama, lai vai cik smieklīgi tas neskanētu)!Protams tualetes papīrs, un blašķes priekš dzeramā, un otra soma! Ar pusizlādējušos "mabilu" un normāli lādētu fotoaparātu un divām somām, lecu busā un braucu uz Rīgu! Kad Rīgā nokārtotas visas nepieciešamās formalitātes, tad devāmies uz autoostu pēc biļetēm! Aizmirsu piebilst, ka visu šo laiku mani pavadīja mana meitene Anna, kas cītīgi tipināja līdzi! Pēc tam izstaigājām caur tirgu, satikāmies turpat ar Pēteri un piena paviljonā nopirkuši garšīgās picas (jautā, pastāstīšu kur atrast! :D), lēnām vilkāmies uz pieturu gaidīt autobusu... Sanāca ierasties gandrīz 40 minūtes ātrāk, bet nekādas problēmas.. 1715 ieradās autobuss un bijām ceļā... Īsi pirms iekāpšanas autobusā, Anna izdomāja, ka šī lūk ar grib kaut kur aizbraukt un atbrauca mums līdzi! Viss viņas ekipējums bija kleitiņa, jaciņa un kaut kādas mantības priekš ikdienas pilsētas gaitām... Sūdīgi man protams.. :D
Brauciens pagāja kā jau parasti! 3 stundas ceļā ir ilgs laiks, lai uzspēlētu kārtis, palaistu muļķi paēstu un vienkārši pamuldētu! Pa ceļam pāris pieturas Engurē un Rojā, un vakarā 2045 jau bijām galā - Kolkā! Tā kā pa ceļam bija šis tas jau norīts, Kolkā atkal papildinājām savus paikas krājumus! Kolkā sākās tūristu izgājieni - fočēt visu pēc kārtas.. kā jau parasti! Interesantākais, ko Kolkā novēroju bija viena albīna vārna, un tualetes katrā nepieciešamajā vietā! Viena bija pie autobusu pieturas, otra bija pie sporta laukuma, trešā atradās Kolkas ciema beigās, stāvlaukumā, un vēl pie raga! Pēkšņas kaujas gadījumā ar Lāci, problēmas nebūs! Tālāk virzījāmies uz pašu ragu! Lai arī sākotnēji šķita, ka odi nebūs, mežs caru kuru gājām pierādīja pretējo! Tie bija vairāk kā vajag! Lai arī visi bijām apstrādāti ar pretodu līdzekļiem, vislielākās prblēmas šajā sakarā bija Pēterim! :) Tie viņam uzbruka armijas apmēros neskatoties ne uz kādiem pretodu pasākumiem! :) Izskrējās pa mežu šis.. Nonācām raga stāvlaukumā, iepazināmies ar izglītojošo literatūru, mežā atradām krievu laika bunkura paliekas, un gājām pie jūras... Mazliet kaitinoša bija uz raga esošo radaru dūkšanu, bet neko darīt - valsts drošība pirmajā vietā! Jāpiebilst, ka pirms gada arī biju viesojies ragā, ar līdzīgu mērķi kā šogad, un nācās ar skumjām konstatēt, ka rags ir palicis vēl mazāks.. drupas, kuras agrāk bija ievērojamas (salīdzinu ar bildēs redzamo, kur vēl biju kinders) nu ir palikušas pavisam niecīgas.. Un jūra tās ir gandrīz vai apēdusi.. Taču interesanti, ka šoreiz rags ir nedaudz pieaudzis līča pusē! Tāds neliels pleķītis izveidojies! Taču nedomāju, ka tam būs lemts ilgāk par vienu kārtīgu vētru eksistēt.. Turpat netālu arī atradām apmetnes vietu ar ierīkotu ugunskura vietu un palikām turpat! Noskatījāmies saulrietu (nedzīvojot tuvu jūrai tas tomēr ir tāds ekšens) un ķērāmies pie darba. Savācām malku ugunskuram un mēģinājām to iekurt! Visi kociņi bija miklu un ugunskurs negribēja kurties, taču vienā brīdī mums izdevās iedvest tam dzīvību un nerimstošais vējš no jūras to padarīja par gatavo elles katlu! :D Tajā pat pilnīgi slapjš koks sadega ka nebija ko redzēt.. Tā kā Anna mums bija atbraukusi līdzi pavisam nesagatavota, protams, ka cēlsirdīgi atdevu viņai savas drēbes! Bija smieklīgi vērot, kā 1,63 m garš eksemplārs pārvietojas 1,85 m gara indivīda apģērbā.. Naktī gulēju - sūdīgi. Tiešām sūdīgi.. Šaurība un ugunskura dūmi, kuriem patikās virpuļot starp baļķi galvgalī un mazo telpu starp manu galvu dažbrīd lika apsvērt domu par to vai rīts vispār tiks sagaidīts! :D Kā arī visas siltās drēbes tika atdotas Annai un tiklīdz ugunskurs apdzisa, palika pavēsi.. Bet no rīta, pirms sešiem pamodies jutos aizpampis,taču labā garastāvoklī....
SEKO UN UZZINI PAR CITIEM INTERESANTIEM PASĀKUMIEM PIRMAIS: http://www.draugiem.lv/streelnieks.lv