Es mīlu šo valsti!

Biju Ēģiptē kopā ar draugu janvāra beigās un līdz februāra sākumam...Parasti janvārī ir diezgan pavēss un mani par to jau Rīgā brīdināja, bet kad ieradāmies turp, neticami, +30 grādi silts. Tas nebij raksturīgi janvārim, bet mums paveicās. Nu ar ko lai iesāk...Varu pateikt to, ka tas bija tā vērts un jau ir pagājuši 3 mēneši, kopš esmu atgriezusies, bet manas domas vēl arvien ir tur. Aizmirsu uzrakstīt, mēs lidojām uz labāko kūrorta vietu Šarm-el-šeihu. Protams pabijām arī Kairā pie slavenajām piramīdām un ne tikai tur...Mēs bijām visās iespējamās ekskursijās, cik vien varējām paspēt. Ļoti sajūsmināta esmu par moto safari un par Krāsaino kanjonu. Vakaros mēs mēdzām patusēt slavenajā pilsētas centrā Naama bay, uzpīpēt ūdenspīpi, uzdzert kādu karkadē tēju. Protams, pavadījām arī laiku sauļojoties un peldoties Sarkanajā jūrā. Tā vienkārši ir pasaka! Iesaku visiem, aizbrauciet un nenožēlosiet. Tikai vienu iesaku, nepievērsiet uzmanību uzbāzīgajiem suvenīru tirgotājiem, bet ja iepirksieties, tirgojaties ar viņiem līdz pēdējam. Jā, par blondīnēm tā ir, ka viņām tiek pievērsta īpaša uzmanība, bet neviens tevi fiziski neaistiek. Nu un, ka skatās... Ar to var sadzīvot. Jebkurā gadījumā ceru tur atgriezties ļoti drīz...