Billunda-Malta

Ideja doties celojuma uz Maltu radas peksni.Uz Janiem bija panemta briva atvalinajuma nedela,un lidz pedejam bridim nebijam izlemusi,ka to pavadisim.Nedelu pirms skatoties interneta Ryanair lapas ieverojam vienreizeju iespeju par 10 latiem katram doties celojuma no Billundas uz Maltu.Domats darits.Pirms celot nedaudz iepazinamies ar pieejamo informaciju interneta par so valsti.Rezervejam hoteli,par galveno izveloties cilveku atsauksmes par viesnicam,ka ari lai tuvuma butu jura,un lai viesnicas numurina butu pieejams gaisa kondicionieris.Kas ir loti svarigi Maltas klimatam,jo dienas bija loti karsts.Izlidosanas diena Danija bija +15,bet ielidojot Malta mus sagaidija kaktusi,palmas un 30 gradu siltums.Lidosta devamies uz informacijas biroju,kur mums laipni paskaidroja,ka mes varam noklut lidz savai izveletajai viesnicai.Viesnicu mes rezervejam Sliema.Un nenozelojam savu izveli,jo no sis pilsetas ir loti izdeviga autobusu satiksme.Lidz Sliemai devamies ar parsesanos Maltas galvaspilseta Valletta.Parsteidzosi bija fakts,ka autobusa bilete maksaja tikai 47 centus.Viesnica mus sagaidija laipns un atsaucigs personals.Ka pirmo mes izvelejamies apskatit Gozo salu.No Sliemas ta atrodas stundas brauciena ar 645 autobusu.Ta ka tas ir tiesais reiss izmaksaja 1 eiro 16 centus.Pa celam tiem,kas velas baudit pludmali un sauli ir iespeja palikt sauloties.Malta nav daudz smilsainu peldvietu.No Maltas salas lidz Gozo salai savu celojumu talak turpinajam ar prami.Pramis turp un atpakal izmaksaja tikai 5 eiro.Apmeram pec 30 minusu peldesanas bijam Gozo sala.Talak,lai apskatitu so salu nolemam izmantot divstavu turistu autobusinu hop on hop off pakalpojumus.So autobusu prieksrociba ir ta,ka pieturvietas ir paredzetas pie interesantiem apskates objektiem,un celotajiem ir iespeja tos aplukot,un talak turpinat savu celojumu ar nakoso autobusu,kurs atiet ar 30 minusu intervalu.Brauciens ilgst 3 interesantas un aizraujosas stundas.Brauciena laika tika izdalitas austinas ar kuru palidzibu vareja klausities gida stastijumu dazadas valodas par salas vesturi,un interesantakajiem apskates objektiem.Ar sada pasa veida autobusiem no Sliemas par 15 eiro ir iespeja apskatit Maltas salas ziemelu pusi,dienvidu pusi,gan redzet Maltu nakti.Mes izmantojam iespeju apskatit Maltas ziemelus.Ta,ka dienas vidu bija samera karsts +30,tad nolemam izveleties pedejo pecpusdienas reisu si apvidus apskatei.Tas bija 2 stundas interesanta celojuma.Kad celojums bija gala,katrs celotajs tika nogadats lidz pasam viesnicas durvim,kur katrs bija apmeties.Ka alternativs Maltas apcelosanas veids ir kugisi,kas atiet no pasa Sliemas centra.Ta vien skita,ka uz Maltas galvaspilsetas titulu varetu pretendet nevis Valletta ar savu vesturisko centru,bet gan Sliema ar savu parocigo autobusu satiksmi un iepirksanas iespejam.Japiebilst,ka Malta nav daudz partikas lielveikalu.Ipasi daudz jauniesu apmekle Maltu vasaras,jo tur ir izstradata intensiva anglu valodas apguves programma ar dzivosanu gimenes.Lai ari Malta mums sanaca but dazas dienas krievu valodu dzirdejam ik uz sola.Ka vienu no apskates vietam nedrikst nepieminet Zilo lagunu,kura noteikti butu jaredz katram,kas dodas uz so valsti celojuma.Ta atrodas uz Comino salas,kura atrodas starp Maltas un Gozo salam.Lai to apskatitu devamies no Maltas salas ar kugiti par 10 eiro.Brauciens ilga apmeram 25 minutes.Zila laguna ir ipasa ar savu kristaldzidro udeni,kura iespejams peldoties atvesinaties no vasaras tveices,ka ari ar vienreizejam klintim un alam.Skaisti un neaizmirstami ir Maltas saulrieti.Sezot kafeinica juras krasta,un malkojot dzerienu,dzive skiet tik bezrupiga uz sis salas.Kaut atvalinajums ilga tikai dazas dienas uz sis salas,palika tik daudz kas neapskatits.Noteikti atgriezisimies vel.