Ceļojums ar prāmi Vana Tallinn un kuriozi pa ceļam

Brauciens bija burvīgs, iesaku visiem apmeklēt Zviedriju. Mans ceļojums sākās 30.05.2007., kad pulkstens 17,30 izbraucām no Rīgas. Uz prāmja mūs izsklaidēja "Vana Tallinn" komanda piedāvājot dažādas atrakcijas ...karaoke, loterejas, dejošana un smigošana. Bet interesantākais sākās kad no rīta ar aizpampušām acīm pēc nakts izpriecām pa logu parādījās Zviedrijas īpatnējā ainava - mazas saliņas gandrīz bez kokiem un zaļumiem, un uz katras saliņas pa mājiņai.....burvīgi. Jautrākais bija kad no prāmja nolīdām uz sauzemi pašā Stokholmā, bijām aizmirsuši kajītē pilsētas karti, protams ka atpakaļ uz kajīti netikām.Pie izejas stāvēja stends ar bezmaksas avīzi un informāciju par Latviju, bet par Zviedriju ne smakas. Te pēkšņi kāds no mūsu bariņa pamanīja ka avīzē ir karte. Visi bija priecīgi ka nu tikai sāksies ekskursija pa pilsētu, bet nekā. Pēc ilgstošas pētīšanas gan krtes, gan apkārtējo ainavu negāja kopā nekādīgi redzētais ar zīmēto. Pēc kādām piēcām minūtēm konstatējām ka karte nav Zviedrijas bet gan Igaunijas. Kad cerības jau bija gandrīz piebeigušas mūsu grupiņu, pēkšņi parādījās arī bariņš no Latvijas. Viena meitene mums izlīdzēja ar karti, un ceļojums varēja sākties. Visu mūsu blandīšanos un vazāšanos nestāstīšu tas bija patīkami, bet pateikšu kas atgadījās pats sliktākais ar mums un kam vajadzētu pievērst uzmanību kad dodaties ceļojumā uz Zviedriju. Protams ka tā ir Zviedru nauda KRONAS. Viena meitene no mūsu grupas bija samainījusi naudiņu te pat Latvijā konkrētāk Majoros Jūrmalā, Parekss bankas filiālē. Tad ziniet ka tās 20,00 kronas bija jau sen no apgrozījuma izņemtas un nebija derīgas vairs Zviedrijā jau 2 gadus. Par tām kronām varēja Zviedrijas bankā dabūt tikai 0,50 ores(ores- ir zviedrijas sīknauda kā pie mums santīmi). Tā kā PALDIES tev PAREKSS BANKA PAR PIKRĀPŠAnu