sala ar savu pievilcības spēku....

Uz Maltu devāmies 4 meitenes-pavadit savas brivdienas un atpusties..No sākuma sala patiešam likās briesmīga un kā pēc kara izpostīta..majeles viena pie otras uzceltas, apbružatas, mašinites maziņas un nekādas civilizācijas.Pat izveleta viesnica bija briesmiga, lai gan bildes likas tīri jauka.Taču mēs nenokāram degunu un mēģinajam atrast ko jauku!!!Un mums tas izdevās..Viennozīmīgi vērts ir aizbraukt uz Blue Lagune...tur ir pasakaini, ja ir labs laiks(jo mums pirmas dienas gadījās stiprs vējs un līdz ar to prieki vējā...:(), bet dabas skats ir to vērts! Nakts dzīve Maltā iet uz urra!Mēs dzivojam uz ielas, kur bārs pie bāra, klubs pie kluba un ballites tur ir katru vakaru!Maltietes diemzel nav diez cik skaistas,tāpēc vīriešiem, kas domā braukt uz turieni pec meitenēm- neiesaku, bet ar vīriešiem tur viss ok:)Malta ir diezgan padārga sala, tapēc laikus panemt vairāk naudinas līdz!Tradicionālais ēdiens ir trusis un Ciss alus...vēl var pieminet Kaktusa likieri, ko var atvest kā suvenīru! Beigās mēs pat negribējam braukt atpakal un ļoti iespējams, ka es tur atgriezīšos:)))