6 celojums uz krieviju

brauciens uz krieviju nekaa ekstremaala biju katru gadu kopš 1999 g pat tajā gadā kad sākās cīņa ar teroristiem pašnavniekiem kas spridzina sevi metrostacijās. nekā īpaša aizbraucam uz 5 dienu celojumu kā vienmēr izķemmēt tirgu (protams darbadienaās) sestdien un svētdien tur labāk pat nerādīties =] cilvēku jūra ,bet pirmdien no rīta tirgus ir kā izmiris vari iepirkties liidz bezsamanai.tajā gadā bija bailes braukt ar metro bet atkal nekā īpaša aizgājām cilvēku ļoti mazs visi baidās no teroristiem =] tā braukājamies ar metro un nekas nenotika izbraukājām kādus 350 km tikai pa metro ar 4 pārsēshanās reizēm ar metro maskavā braukt bija interesanti jo tas nesās uz 200 km stundā =] ai karo4e ir vērts braukt uz krieviju betjo īpaši uz maskavu iesaku aiiet uz lielo tirgu kur cenu var nekaulēt līdz 90 % tur tirgū ir pat tādi kas neprot runāt krieviski visādi vjetkongieshi , mongolji , korejieshi =D aii visaadas rasesaii iisaak brauciet un skatieties pashi iesaku njemt naktsmiitni dzelscelja stacijā tur par 300 rubljiem tie ir 6 lati var lēti pārnakshnjot