emociju paarpilns celjojums

Man shkjiet ka vieniigi BRUxeljos(mana kompaanija iesauca sho pilseetu taa, jo franciski...vai flaamiski Brisele raksta Bruxel...) ir iespeejams paaris stundu laikaa iiru krodzinjaa iepaziities un parunaaties ar cilveekiem no visdazjaadaakajaam valstiim...piem Francija, Spaanija,Braziilija, Aafrika, Rumaanija u.t.t. tikai bruxeljos ir iespeejama 5 minuushu gara diskusija ar paardeveeju lielveikalaa par DZIIVES JEEGU kameer vinjsh summee pirkumus :) he he tikai bruxeljos grupinja Latvieshu jaunieshu nesaas cauri metro izvairoties no kontrooles...:P kontroole tur ir ljoti ljoti reti... jo visiem Briselieshiem tas ir skaidrs ka BILJETE IR JAAPEERK... un veel vinji ir ljoti neiecietiigi pret cilveekiem kas netiishaam nostaajas invaliidiem paredzeetaa vietaa autobusaa...kautgan pashi bez probleemaam var panjemt aviizi no sveshas paskastiites... :) visaa visumaa es to pilseetu dievinu!!! DIEVINU!! un esmu 100% paarliecinaata ka es tur atgrieziishos! iisteniibaa lai visu par briseli pastaastiitu vajadzeetu minimums 20lpp. garu referaatu..un tas arii buutu tikai taa virspuseeji!!!