Kurzemes hercogistes pilis

Klases ekskursijā devāmies jau 9. maijā, ja nekļūdos. Katrā gadījumā trešdienā. Agri izbraukt nevajadzēja, jo pirmais pieturas punkts - Jelgavas pils jau plkst. 10:00. Patiesībā nezināju, ka zem Lauksaimniecības Universitātes ir kapenes. Nu jā - baisi un interesanti reizē. Daudzi no sarkofāgiem, kas skaitījās greznie nesaistīja, tad jau labāk pavisam parastu ņemt. Vēl jo interesantāk ir tas, ka nejau katrs var iekļūt LU un mēs redzējām braucot prom tādu džekiņu, kas neizskatījās gudrs.. :D Turklāt, var teikt, ka pabijām arī Londonā, jo brauca garām viens sarkainais autobuss kādi ir Lielbritānijas galvaspilsētā. Tālāk ceļš ar mūsu 17-vietīgo autobusu veda uz Bauskas pili. Šī pils tika celta 15. gs. un palicis pāri jau vairs tikai mazliet ir un tagad gatavojas pilī sākt restaurācijas darbus. Vienīgais, kas patika - koka grīdas dažās telpās. Principā visas telpas izskatījās diez gan līdzīgi. Vienkārša un nepārāk grezna pils, jābrauc pārbaudīt pēc 10 gadiem kāda izskatīsies. Devāmies arī apskatīt, kur sākas Lielupe ? jeb precīzāk, kur saplūst Mūsa ar Mēmeli. Mēs pāris dāmas aizskrējām pa priekšu :D Labi, ka nebiju uzvilkusi papēžu kurpes kā Elīza :D Labi, ka dullā neapkrita Mūsu ceļš veda uz kaut kādu lielveikalu. Divas stundas - lai paēstu un papētu jaunas dre'bītes. Protams, pusi no visa laika aizgaja sēžot kafeinīcā, jo tik sliktu apkalpošanu es savu mūžu nebiju redzējusi|| Attieksme tai, kas pie letes stāvēja vispār kretinējoša. Atradām, ka Elīzas izlaiduma kleita maksā daudz lētāk tur nekā veikalā, kur viņa iegādājās. Sapirkāmies visādus sūdus un ierēcām par to kā divas ''kudzes'' no paralēlklases cenšas ielīst d*r*s* džeikiņam ,kas jau pilngadīgs un brauca līdz. Nu jā jautri. Vēl pēdējais, ko visi, kad jau bija pārēdušies braucām skatīties bija Rundāles pils. Dienas nagla :D Sen nebiju bijusi un pa šiem četriem gadiem viss mainījies. braukšu noteikti vasarā uz turieni vēlreiz. iedomājoties atkal par tām telpām esmu sajūsmā un gribu atpakaļ. Iesaku apmeklēt, tiem, kas nav tur sen bijuši, bet vislabāk vasarā, kad iespējams, strūklaka darbosies. Mājās arī bijām ļoti laicīgi, bet ar to mana ekskursija nebeidzās, tikai tas vairs neattiecas uz š tēmu.