Ja kads uz anverpeni...

un nezin kas un kaa. nepieciesjama informacija par stiksmi, ko un kaa redzeet, par muzejiem vai vinkarsji par vietinjaam, kuras jauki ir pabuut un atpuusties. rakstiet, atbildeejsu. ak ja! sjeit esmu pabijusi tuuliit 9 meenesjus taa kaa nezinu visu, bet zinu vairaak, ja baruc pirmo reizi. es saliidzinaatu anverpeni ar Rigu. savmeera klusa un mieriiga, ja saliidzina ar briseli. sakista, bet tas pats par sevi. jaukas kafejniicinjas, vakaros var iedzrt glazi viina pie dziivaa dzeza. iegaadaties antikos prieksmetos. izcils modernas maaklas muzejs, foto muzejs, kiniits, kuraa var redzeet sakot no klasikas liidz muusdienu jaunumiem. rubensa dailrade vairumaa tai skaitaa vinja dziives vieta. kaa arii Anverpene ir viena no vadosjajaam saistiibaa ar apgeerba dizainu. daudz jauku apgeerbu vaikalu saakot no zinaamiem brendiem liidz jaukamm jauno maakslinieku darinaatiem lietinjaam. un tiem kas miil teelnieciba... ieteiktu aizstaigaat liidz midelhemas parkam. tjaa apskataamas gan muura, rodena, gan citu izcilu maaklinieku dairade. ar cienju, e.