Kanāriju salas - Fuerteventura - Spānija

Fuerteventura - no 06.04.2011 - 12.04.2011 Es jau kā dienvidu mīlētāja uzreiz tur varētu palikt uz dzīvi - Kanāriju salas ir dievīgas:)) ALidojām ar Ryanair Rīga - Brussels South ( Charleroi) - 2h 20 min, Beļģija - Fuerteventura - 3h 45 min Beļģijā palikām pa nakti hotelī, - 3 km no lidostas, jo ar mazu bērnu negribējām nekur tālu braukt. Hotelis ok ( ETAP) - nekā īpaša, bet tīrs. Ni lidostas zvanījām uz hoteli, lai pasūtītu taksi, kas maksāja 8 EUR, jo parastie takši tik tuvu nevienu tur nevedīs. No hoteļa uz lidostu gāja shuttle bus - par brīvu. Arī 4 no rīta. Lidojums uz Fuerteventuru diezgan ilgs - 3h un 45 min, bet bērnam patika:)) Burvīga sala, burvīgi cilvēki. Mēs dzīvojām Caleta de Fuste - 10km no lidostas, pie okeāna, un es nopirku All Inclusive caur UK, - lai gan bija tikai 2 zvaigznes, bet nu teikšu, ka priekš divām zvaigznēm vienkārši lieliski. Vieta ideāla, bungalo diezgan paliels, viss tīrs, kopā 2 baseini, no kuriem viens bija apsildāms, vienīgi apsildāmais bija diezgan dziļš - 170cm, es pat nevarēju dibenu aizsniegt, un manam bērnam tik ļoti patika ņemties pa ūdeni, ka nācās visu laiku viņa piepūšamajam riņķim peldēt blakus, jo tomēr ārkārtīgi jāuzmana. Runājot par ēdieniem un dzērieniem - all inclusive - ideāla lieta priekš ģimenēm ar bērniem - tur bija daudz ēdieni un ārkārtīgi daudz dzērieni. Lai gan es pati alkoholu vispār nelietoju, mans vīrs bija samērā sajūsmināts, ka kokteiļus, kas Rīgā ir par 5Ls - tur var ņemt par velti cik vien uziet. Okeāns atradās apmēram 7-10 min gājienā no mūsu hoteļa. ūdens bija samērā normāls - +20 grādi. Mēs ar bērnu peldējāmies, un sauļojāmies. Dienā līdz 12.30 ir mākoņains, un tad parādās saule un zilas debesis - apmēram 10 min laikā. Diezgan liels vējš - kā jau no Sahāras, bet silts. Auzvējā nemaz ilgi uzturēties nevar - tur pāri par 35 grādiem, bet nu pie paša okeāna ir labi. Man pat brīžiem likās pat pavēsi, lai gan noteikti bija 25 grādi. Pludmale - baltas smiltis, ūdens kristāldzidrs, tik akmeņaina iešana, lai gan ūdens ir sāļš un var peldēt kaut dziļums ir nekāds, jo tā sāls notur ķermeni virsū. ( Sāļāks kā Vidusjūrā - Krētas un Egejas jūras - man tā vismaz likās - p.s. pārbaudīju - Atlantijas okeāns ir vissāļākais no visiem) . Daudz pa salu neceļojām, jo ar bērnu pagrūti, bijām zoodārzā Oasis Park- ļoti interesanti, jo tur bija dzīvnieku šovi, kas mums Lv nav.... Klintis, tuksneši, lielos viļņus - visu var redzēt pāris km radiusā, tāpēc arī nebraukājām apkārt. Cenas kā pie mums - pat mazliet lētāks, salīdzinot ar mūsu algām ( ja vispār to var nosaukt par algām - kaut kāds eksistences pabalsts parastajiem mirstīgajiem) , vietējie ārkārtīgi laipni, ļoti mīl bērnus. Vispār aprīlī un maijā varētu ieteikt ceļot cilvēkiem ar bērniem - jo jūnijs, jūlijs, augusts tur ir pilns ar tūristiem.Tad ir daudz grūtāk. Un , protams, ka ir cilvēki, kas dievina 4 un vairāk zvaigžņu hoteļus ( jā, tie ir jauki - piekrītu) , bet ja ceļo ar samērā ierobežotu budžetu, tad tas hotelis kurā bijām mēs - vnk ideāls, jo īpaši ar bērnu. Labs ēdiens, laba naktsmītne un vnk ideāla vieta - lokācijas ziņā. Vēl tur visi runā gan angliski, gan vāciski - dakteru pakalpojumi uz katra stūra angļu valodā ( par laimi - nevajadzēja). Nekas bīstams arī tur nav - ja nu vienīgi lielie tarakāni, bet tie ir visās dienvidu valstīs... Man patika praktiski viss - izņemot nakšņošanu Beļģijā, jo uz Charleroi centru mēs nebraucām - pirmkārt nogurums, mazs bērns un arī cenas - ļoti ļoti dārgi izmaksā transports. Par Fuerteventuru esmu stāvā sajūsmā - samērā klusa vieta, atpūtai ar bērniem, vai cilvēkiem, kam visa dzīve nav par un ap bāriem un alkoholu - šajā mēnesī un maijā....Jūnijā jūlijā augustā tur esot kā biezs no tūristiem. Ceru, ka kādam info noder - ja nu ir jautājumi - droši rakstiet. Esmu daudz ceļojusi un arī daudz organizējusi individuālos ceļojumus,