Riva del Garda.

Ceturtās dienas rītā, nolēmām doties prom no Dienvidtiroles kalniem. Plāns bija nosprausts - gribējām nākamo nakti pavadīt Veronā. Zinot, ka pa dienu Veronā nav ko īsti darīt, jo pēc klusajiem kalniem negribējās uzreiz ienirt cilvēku pūļos, nolēmām izmest mazu līkumiņu un nobraukt gar Gardas ezeru - skaistāko Itālijas ezeru. Tas bija tā vērts! Jau tuvojoties tam, no kalnu augšas šis ezers vilināja un aicināja pie sevis. Iebraucām pilsētiņā Rivo del Garda, kur mājiņas atgādina savā arhitektūras stilā mazliet Venēciešu arhitektūru. Viena pie otras, krāsainas kā bombonciņas, ar maziem balkoniņiem, kas izrotāti ar puķēm. Šāda šī pilsēta mūs sagaidīja. Ieskauta kalnos, mājīga, krāsaina. Pats ezers stiepjas apmēram 50 km garumā. Vēlāk bija jauks brauciens visa ezera garumā, bet pie pašas Rivo del Gardas tas ir visskaistākais, jo tas tiek ieskauts kalnos. Viss ūdens bija nosēts ar sērfotājiem, jahtām, burātājiem un nezinu kādiem vēl ūdens aktivitāšu sportistiem. Promenādes ieliņa ļauj izbaudīt šo ainavu pēc sirds patikas. Un, ja nebūtu jāturpina ceļš, es labprāt tur noenkurotos uz iglāku laiku. Protams, visam pamatā mūs pavada mazi veikaliņi un krodziņi. Ieteiktu doties uz šo vietu, ja vasarā īsti negribās sperties uz kūrortiem, kur visi standartā speras. Viesnīcas šinī pusē ir viena pie otras. Sākot ar 2* un beidzot ar diezgan krutām villām. Vieta ir visnotaļ labvēlīgi tūrisma biznesam, it sevišķi klientiem, kuriem tīk nodoties ūdens aktivitātēm. Atkal pievienoju arī šādas tādas bildītes - gan no Rivo del Garda.