Iespadi par Angliju.

Mani un manu liidzbrauceeju pirmie iespaidi par Angliju bija briesmiigi. Es nebraucu ekskursijaa, bet gan straadaat un taapeec ierados laikam visnesmukaakaa pilseetaa Anglijaa un taa ir Bredforda. Bredforda atrodas Anglijas vidienee, Taa izsenis ir bijusi galvenais ruupnieciibas centrs. Tagad gan no ruupnieciibas paari palicis tikai Idustriaalais muzejs, jo pilseeta var teikt ir nodota pakistaanieshu paarvaldiijumaa. Pilseetaa valda liela netiiriiba.Liidz ar to arii par paareejo valsti bija nelabs iespaids. ...bet notika briinums un man bija iespeeja izbraukt aarpus Bredfordas robezhaam un man mute paveeraas no skaistuma. Bredforda atrodas Jorkshiiras karalistee un taadeelj apskate saakaas ar taas galvaspilseetu Jorku. Ljoti skaista pilseeta liidziiga muusu Vecriigai. Savdabiigi veco laiku naminji ar tendeci jo augstaak jo vairaak paplashinaas un ejot par shaurajaam ielinjaam iespaids rodas, ka ej pa aleju. Jorkaa ir arii ljoti skaista katedraale. Naakosho apskatiiju Boltonas Abateju. Sho vietu var saliidzinaat ar muusu Siguldu. Veel apmekleeju Skiptonas pili, kura celta 13-14gs. Iespaidiigi, kad pirmo reizi staigaa pa iistu pili. Juuties kaa Robinns Huds. Veel interesanti ir tas, ka sheit visur ganaas aitas un taas neviens nepieskata, tikai vienreiz gadaa saimnieki vinjas savaacot un noceerpot un tad atkal palaizh briiviibaa. Visi celji ir ieskauti nevis ar koka seetaam , bet akmens muuriem. Nobeigumaa visiem iesaku atbraukt uz Jorkshiiru un izbaudiit shiis zemes burviibu. Jo bez piemineetaam veel ir ljoti daudz skiatu vietu.