Londonas metro

Londonas metro ir 13 līnijas,kuram katrai ir savs nosaukums un sava krāsa.katrā metro stacijā ir metro kartes un tās ir par brīvu.Kad atver šo karšu līniju zīmējumu,šķiet ,ka jāsaķer galva un doma,ka varētu vizināties ar metro jāatmet,bet izrādās,ka tas ir tik vienkārši.pirms dodamies uz Londonu izpētam mums interesējušās vietas un tuvumā esošās metro stacijas.tad dodamies uz Londonu un paņemam karti.Kartes beigās ir alfabētiskas rādītājs ,tajā atrodam mūsu jau iepriekš izpētītās metro stacijas un atrodam tās sarakstā.Katrai metro stacijai sarakstā sakuma ir burtiņi un burtam blakus stāv skaitlis,tā ir atslēga,kurā burta un cipara krustojuma kvadrātā atradīsies Jums interesējušā stacija,bet stacijas nosaukumam alfabētiskā sarakstā pretim bus cipariņi,kas apzīmēs zonu,kura atrodas Jums interesējušā stacija, zona attiecas uz naudu,jo tālāk brauksiet,jo vairāk jāmaksā.Tā tad meklējam burtu un ciparu stacijas nosaukumam priekšā,esam atraduši veram vaļā krāsaino kartes līniju zīmējumu un meklējam kartē,kur krustojas burts un cipars,tad skatāmies uz kādas krāsas līnijas atrodas Jums interesējošā stacija- brūnas,zilas,pelēkas ,dzeltenas ,sarkanas,zaļas,melnas,gaiši zilas......................Tādas ir 13,kartes apakšā ir šo līniju krāsas un nosaukumi un dodamies metro stacijā iekšā.Pirms sākat savu ceļojumu,Jums ir vairākas iespējas,ja esat vairākas dienas,tad tomēr izdevīgāk ir nopirkt Osted karti un to papildināt uz nedēļu,tas Jums prasīs ap 33 funtu(Paundu),bet ja esat tikai vienu dienu,tad pērciet vienas dienas trevelkarti un brauciet viesos autobusos visos metro ar šo biļeti,kur un cik Jums neapnīk.Vēl Jums pastāv iespēja nopirkt konkrēti biļeti no tās vietas līdz vietai ,kur vēlaties nokļūt.Ja esat ilgāk,tad pirmais variants būs viss lētākais,ja 1-2 dienas,tad otrais variants būs viss lētākais.Nu biļete rokā ,kā ar to rīkoties pavērojiet ko dara citi vai pajautājiet tiem,kas tur dežūrē.Nu laižamies pazemē,iekāpjot jebkurā metro vilciena vagonā ,dzirdēsiet šīs līnijas nosaukumu,tad virzienu uz kurieni tā dodas,tas arī būs uzzīmēts virs sēdekļiem,atliek tikai atrast stacijas nosaukumu,kurā iesēdāties,tālāk ar ausīm klausieties ar acīm skatieties,kuru līniju Jums vajag,katrai stacijai,kurā ir iespējams mainīt līnijas ir apakšā šo līniju krāsas un nosaukumi,ieraugat Jums vajadzīgo krāsu un kāpiet laukā un sekojiet krāsas un bultiņu virzienam un nonāksiet pie vilciena,kuru Jums vajag,tad atliek tikai paskatīties vai Jūsu stacija ir tai virzinā vai pretājā,tas ari uz sienām ir norādīts,un uz priekšu.Juku ceļojumu,Londonā metro sauc par tubu(tubsteišen),citi vēl var pateikt čipsteišen,lai tas Jūs nesamulsina un čipši ir frī kartupeļi.Lai izdodas,pavasaris te tiešām ir krāšņs un zied viss,kas tikai var ziedēt un arī manas mīļās magnolijas.