Gran Canaria

Olaa amigos :) Vakardien atlidoju no shiis briinumskaistaas salas Gran Canari. Iespaidi ir sakraati nu veel kaadam laicinjam uz priekshu :) - juura,kalni,delfiini,tuksnesis,klintis,saule saule un veelreiz saule :)) uzskaitiishu mazliet pa punktiem savus iespaidus un ieteikumus :) Saule. Taa kaa pavasarii saule ir diezgan speeciga,tad iekjert iedegumu var pat looti aatri un tik pat aatri var arri iekjeert apdegumus :( devaamies uz pludmali jau pirmajaa dienaa(nu teoreetiski otrajaa jo ielidojaam peec 6 vakaraa). saulojaamies kaadas +- 5h,kas dazham labam no muusu barinja beidzaas diezgan nelaagi,apdegumi bija nopietni un bez aptiekas nevareeja iztikt :( tapeec ja dodaties uz Gran Canaria marta,apriilja meenesii tad ieteiktu ne vairaak kaa 2h sauloties,lai arii cik aatri gribetos jau buut bruuninjam :) savadaak var sanaakt taa ka nakamajas dienas buus jasezh viesniicas numurinjaa:( Juura. Skaista,kaa jau juura :D bet nu saalja ljooti,labaak peldot uzmaniities,lai uudens netiek aciis-ljooti kozh :( un ja nu vel ir gadiijies kaads saules apdegums uz aadas,tad papeldeet ir ljooti saapigi :( visaas pludmalees ir dushas,tapec labaak uzreiz peec peldes noskaloties ;) mums bija taads gadiijums,ka iziirejam mashiinu,aizbraucaam nopeldeeties un pec tam visi pusslapji lecaam mashiina un devamies taalak,naakamajaa dienaa visi seedeklji bija balti no saals :O Paarsvaraa visas pludmales ir diezgan akmenjainas :( vismaz Puerto Rico.. nebijaam Las Palmas tapec gruuti teikt. Klintis,Kalni. Mmmm tas tik bija skaistums ko redzeet,tik iespaidiigi :) augstaakaa virsotne ir 2km augstumaa,tik augstu nebijaam un arri iisti nezinu vai tuuristi tur var tikt,bet 1km augstumaa gan bijaam uzbraukushi :) ieteiktu vai nu nopirkt autobusa bileti un izbraukt ekskursijaa uz kaadu virsotni vai arri iziiret mashiinu un uzbraukt. Celinji kalnos iet gar pashaam klintiim un aizaam..adrenaliins garanteets ;) tikai ja iirejat mashiinu nedomaajot ralljot,jo satiksme tur ir regulaara,nav taa ka 2mashiinas pa dienu uzbrauc,un aiz liikumiem,kas nereti ir pat kaadu 160graadu raadiusaa mashiinu nevar pamaniit! Pashi bijaam uzbraukushi liidz Fatagas ciematinjam kalnos,kur vareeja apskatiit kamieljus,mees gan bijaam pirmdienaa un ekskursiju grupas tiek vadiitas 2dienaas,4dienaas un laikam arri 6dienaas,bet mes samaksaajam 3eiro ieeju un pastaigaajam pashi pa kamielju teritoriju,apskatijam kamieljus,meerkakjiiti,eezeljus pacienaajamies no citronkoka un apelsiinkoka ;) apelsiini bija vnk burviigi gardi :)) tai pashaa ciematinjaa arii papusdienojaam burviigaa kafejniicinjaa ar aara terasi ar skatu uz kalniem,palmaam utt :) Tuksnesis. Maspalomaas ir neliels tusknesiits,kas peec kadu 5minuushu gaajiena noved pie pludmales. Un labi ka taa,jo peedas taa svila,ka aatrak gribeejas iemeerceet taas veesaa uudenii. Ja nu tomeer domajat skjeersot sho tuksnesi tad ieteiktu iet kaados apavaos,jo looti kartsas smiltis. Sajaa pludmalee gan lielaakoties uztureejas nuudisti,bet cilveeki peldkostiimos netika dziiti prom (ja dodaties uz pludmali no Rio viesniicas puses;)) Veikali,Kafejniicas. Vieteejie tirjotaaji ir ljooooooooooooooooooooti uzbaazigi cilveeki,nav iespeejas iziet cauri kaadai gaajeju ielinjai bez simtiem uzaicinaajumu iegriezties tieshi vinju bodiitee. Kafejniicas vinji parasti vilini ar free shotinjiem. Citreiz pat lai iedabuutu klientus savaa eestuviite vinji rauj tevi aiz rokas (sick) . Jaa un cenas daudzviet vinjiem nav izliktas 1 iemesla deelj-jo no jums paprasiis vairaak! Pie vinjiem kaa tirguu jaakauleejas,ja redz ka pa daargu un klienti iet prom tad piedaava leetak ;) riktiigie chigaaneeni :D Taksisti. Takshiem ir 3 tarifi-1,2 un 3. Ja braucat ar pirmo tarifu-kas ir redzams taksistam uz panelja,tad viss bumbaas,nebusiet apkraapti ;) ja ir tarifs 3 tad buusiet gan! Mes braucaam no lidostas ar 3 tarifu,jo vel jau nezinaajam tos vinju likumus. Aizbraucaam lidz lidostai,shis prasa 70eiro,kaut skaitiitaaja bij rakstiits 58eiro,es dodu shim 60,shis nee nee 70,prasiju kapec 70-nu taapec,ka 3 tarifs..pfff! aij nu lai jua tiek,bet nu ja braucat no lidostas uz Puerto Rico tad uzrreiz taksistam pasakat ka maksaasiet 60eiro! Puerto Rico taksistu dienas tarifs ir 2.15 par iekapshanu un par 5minushu braucienu buus jamaksaa videeji 2.90. Nakts tarifs bija 2.90 par iekapshanu. Viesniicas. Paarsvaraa visas viesniicas ir taadas kaa trepiites ;) mums reception bija 9 stavaa,numurinjsh pashiem bija 6.staavaa. Daudzviet ir taa ka reception ir augsheejaa staavaa un numurinji iet uz leju,jo viesniicas ieeja ir no ielas,kas parasti ir augstaak. Numurinji lielaakoties ir ar virtuviiti un viesistabu. Mums viesniicaa pagadijaas ljooti slikti dvielji,taapec ja domaajat visur doties ar viesniicas dvieljiem tad neieteiktu,jo ar muusejiem noslauciities vareeja varbuut peec kaadas sestaas reizes slaukoties. Kas muusu viesniicaa bija diezgan prasti bija televizors,kuraa bija jaamet eiro,lai paskatiitos TV! pusstunda 50 centi,kopumaa kaadi 20 eiro aizgaaja tanii kastee :( Vakari. Vakari ir paveesi,bez jacinjas nepastaigaat,araa varbuut kadi +16,17. Ja septembra meenesii biju Ibizaa un tur garaas bikses bija pilniigi liekas,tad te pat pietruukas,jo domaju,ka vakari buus siltaaki. Bet nu tas marta meenesii. Klubinji. Nu teoreetiksi tur taadi klubinji iisti nav,tik taadi barchiki,kur var arri padejot. Ja esat apmetushies Puerto Rico tad labaakais barchiks ir Harleys :) ieeja visur ir bezmaksas,ja traapas uz happy hours tad pasuutot vienu dzeerienu otrs naak par velti(tas gan neattiecas uz taadiem labaakiem kokteiliishiem,kaa piemeram Sex on The Beach, Cosmopolitan utt,nu sievieshu kokteiliishiem:p) bet ja njem alinju, WKD, viskiju+colu u.c. tad gan 2 par 1 cenu ;) Delfiini. Izbraucaam ar kugjiiti,lai apskatiitu delfiinus-redzeejaam-forshi :D var redzeet arri brunjurupuchus un valjus,ko ari redzejaam ;) Ja gribas redzet delfiinus tad videeja cena kugjiishiem ir 20-30 eiro,brauciens 2,2.5 vai 3h garsh. Mums deva garantiju,ja neredzesim delfiinus tad doshot jaunu biljeti uz naakamas dienas braucienu,bet nu viss bija ok. Ir arri kugjiishi,kas maksaa 10eiro,bet tur nekaadu garantiju nedod! Mashiinu iire. Nav daarga :D cenas mazajaam mashiniteem ir kaadi 30,40 eiro pa dienu+- 50eiro depoziits. Tagad gan degvielu cenas esot ceelushaas Liibijas nemieru deelj,kas tagad ir 1eiro. Bet nu ja njem mazu mashiniti tad degvielu need daudz. Sala ir mazinja,vienu baaku var izbraukt domaajams pat apbraucot visu salu! Droshvien ka vareetu rakstiit veel un veel,bet laika truukums nelauj ;) Bet nu katraa zinjaa ieteiktu aizbraukt-skati ir iesapaidiigi!adiós :)